5 Reacties
één maand geleden
Zit hij samen met jullie aan tafel 's avonds? Dat is wanneer mijn dochter nieuwsgierig werd naar eten. Zij ziet ons eten en wil dat ook doen.
Ik geef haar dus alles wat wij eten in reepjes zodat ze het zelf kan vastpakken. En het is heel smakelijk om zien. Soep is een winner, (help ik met de lepel) ook yoghurt , aardappelpuree met groenten, eitje, steak, zalm, boontjes, sinaasappelpartjes, alles waar ze goed op kan sabbelen, vindt ze heerlijk.
Er ligt een plastieken tafellaken onder haar stoel en ik heb een oud dekbed geknipt in doekjes voor de opkuis.
Ik las het boek over de rapley methode en ik ben heel enthousiast, het verbetert haar fijne motoriek, ze leert de aparte smaken kennen,, ik kan ook zelf aan tafel eten en ik hoef niet speciale dingen te koken voor haar, ik pas het familiemenu een beetje aan aan haar formaat (minder zout en ajuin en de aanbevolen groenten en fruit volgens kind en gezin). Had ik dat maar gedaan met mijn eerste zoon!
één maand geleden
Ja, we zitte same aan tafel ik probeer eerst zijn pap te late ete maar na aantal keren geprobeerd te hebbe lukt het nie dan geef ik gewoon soep en da vindt die heerlijk. Hij zit ook het liefst op mijn schoot ipv eetstoel. Ik zal die boek ook eens leze mss helpt da 😢
één maand geleden
Reactie op frhnbstnci
Ja, we zitte same aan tafel ik probeer eerst zijn pap te late ete maar na a ...
Het zijn wel telkens kleine beetjes nog hoor,die potjes die ze verkopen zijn veel te veel voorlopig. En soep is gezond,he, niks mis mee! Ik maak ze lekker dik. Wortelsoep met kokosmelk njam. Alleen de vlekken gaan niet zo goed uit de kleren, dus niet met het mooi gerief aan tafel 😅
één maand geleden
Ja dat is waar, maar ik zie dan baby’s die eieren ete, kaas,.. tijdens ontbijt en stukjes banaan. Ik mag zeker nie vergelijken maar dan denk ik da ik het mis doe …