30 Reacties

5 maanden geleden

Ik denk dat de kanaaltjes dan sowieso gevoelig zijn nog. Zeker met koorts. De raad van mijn vroedvrouw is ook om contact op te nemen met de huisarts wanneer het terugkomt. Het is belangrijk om goed op te volgen 🙌 Succes! ❤

5 maanden geleden

Reactie op Deborah85

Ik denk dat de kanaaltjes dan sowieso gevoelig zijn nog. Zeker met koorts. ...
Zal ik doen! Maar mijn eigen HA is in verlof, nu weer in ‘t weekend. Heb altijd meer vertrouwen in mijn eigen dokter. 🙈 Maar het zal niet anders gaan..

5 maanden geleden

Naar de wachtpost geweest, EINDELIJK antibiotica gekregen. Niet dat ik het zo graag neem, maar toch. Pas bij thuiskomst rode borst gekregen en boven de 40 graden koorts. Iets zegt me dat het morgen nog niet opgelost gaat zijn.. 🫠

5 maanden geleden

Shout-out naar mijne hubby die alles overneemt en mij enkel ‘stoort’ om ons zoontje aan te leggen zodat hij kan eten. ❤️

5 maanden geleden

Rust goed! Het betert meestal écht snel hoor. Het komt hevig op, maar kan okk snel terug beter zijn ❤ toi toi toi 🍀

4 maanden geleden

Hoe gaat het nu intussen? Hopelijk alles terug goed? 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Deborah85

Hoe gaat het nu intussen? Hopelijk alles terug goed? 🍀
Borstontsteking lijkt oké te zijn. Maar dat samen met opnieuw moeten gaan werken, is een serieuze klap voor mijn melkproductie. Ik kolf 3x op het werk en heb dan maar één voeding voor m’n zoontje. 😢 Dus nu weer alles aan’t uitproberen om de productie te verhogen..

4 maanden geleden

Reactie op saarcrs

Borstontsteking lijkt oké te zijn. Maar dat samen met opnieuw moeten gaan w ...
Ik heb ondertussen ook al wat extra dingen geprobeerd, het lijkt wel alsof 16 weken zo'n kantelpunt is 😔 Ik hoop toch dat we het nog kunnen opkrikken. In blijf maar svhrik hebben dat ze met honger blijft zitten 😞 Daardoor geef ik intussen Nan Sensitive als bijvoeding... Soms lijkt het alsof ze zo hard moet vechten om haar melk eruit te krijgen... En soms is ze gewoon ook te moe 😞 Ik dacht echt dat bv iets was dat "vanzelf" ging 😅 voor ik ermee begon 😅

4 maanden geleden

Reactie op Deborah85

Ik heb ondertussen ook al wat extra dingen geprobeerd, het lijkt wel alsof ...
Veel succes ook! Het is allemaal niet zo gemakkelijk en vanzelfsprekend (of toch niet bij iedereen..) Ik vermoed dat het opnieuw starten met werken er ook geen goed aan heeft gedaan. Het is zo stresserend om elk vrij moment aan de kolf te hangen, zeker als je maar 10 min pauze hebt. 😮‍💨 Wij moeten ook bijvoeding geven, ik kan zijn hoeveelheden gewoon niet volgen! 🤣 Ik drink veel borstvoedingsthee en heb motilium op doktersvoorschrift gekregen. M’n productie gaat stilaan omhoog, maar ben nog niet tevreden. 🙈