30 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Deborah85
Hoe gaat het nu intussen?
Hopelijk alles terug goed? 🍀
Borstontsteking lijkt oké te zijn. Maar dat samen met opnieuw moeten gaan werken, is een serieuze klap voor mijn melkproductie. Ik kolf 3x op het werk en heb dan maar één voeding voor m’n zoontje. 😢 Dus nu weer alles aan’t uitproberen om de productie te verhogen..
4 maanden geleden
Reactie op saarcrs
Borstontsteking lijkt oké te zijn. Maar dat samen met opnieuw moeten gaan w ...
Ik heb ondertussen ook al wat extra dingen geprobeerd, het lijkt wel alsof 16 weken zo'n kantelpunt is 😔 Ik hoop toch dat we het nog kunnen opkrikken.
In blijf maar svhrik hebben dat ze met honger blijft zitten 😞
Daardoor geef ik intussen Nan Sensitive als bijvoeding... Soms lijkt het alsof ze zo hard moet vechten om haar melk eruit te krijgen... En soms is ze gewoon ook te moe 😞
Ik dacht echt dat bv iets was dat "vanzelf" ging 😅 voor ik ermee begon 😅
4 maanden geleden
Reactie op Deborah85
Ik heb ondertussen ook al wat extra dingen geprobeerd, het lijkt wel alsof ...
Veel succes ook! Het is allemaal niet zo gemakkelijk en vanzelfsprekend (of toch niet bij iedereen..)
Ik vermoed dat het opnieuw starten met werken er ook geen goed aan heeft gedaan. Het is zo stresserend om elk vrij moment aan de kolf te hangen, zeker als je maar 10 min pauze hebt. 😮💨 Wij moeten ook bijvoeding geven, ik kan zijn hoeveelheden gewoon niet volgen! 🤣 Ik drink veel borstvoedingsthee en heb motilium op doktersvoorschrift gekregen. M’n productie gaat stilaan omhoog, maar ben nog niet tevreden. 🙈