46 Reacties
8 maanden geleden
Austin - 20 mei 2024, 49cm en 3025g
Natuurlijk geboren op 39 weken + 6 dagen 🩵
8 maanden geleden
Reactie op nautica
Oei nee! Iets misgelopen tijdens de bevalling? Hopelijk snel beter!
Ondertussen terug thuis na 9 dagen in het ziekenhuis te hebben doorgebracht, gelukkig zonder verdere complicaties.
7 maanden geleden
Thea - 5 juni
Geboren op 41 weken en 2 dagen, niet ingeleid tegen het beleid in. Ze is geboren op de dag dat de gynaecoloog wou inleiden. Op ons aandringen hebben we de uiterste datum voor inleiden verlaat en gestript en zo is de bevalling toch nog natuurlijk op gang gekomen.
52.5cm en 3kg485
7 maanden geleden
Ons Ráeya geboren op 26 april 🥰 uitgerekende datum was 25 mei. Van een verrassing gesproken dus!35weken + 6dagen bevallen.
Spontaan braken mijn vliezen 14u45 en die avond 21u50 werd ons kleintje al geboren. Natuurlijk en ondanks haar prematuur zijn mocht ik eventjes in bad voor de bevalling. Uiteindelijk toch om te persen moeten gaan liggen omdat Ráeya haar hartje wat trager sloeg. Toen moest het allemaal nog wat sneller. Ze woog 2kg850, 46cm. Ze lag 1 nachtje op de Neo afdeling puur ter controle want ze deed het zeer goed. Vooral wat in het begin moeite gehad met het accepteren dat ze zo vroeg was, mentaal dan. Maar nu zie ik het positief een maandje langer genieten met haar 🤩. Bij een volgende zwangerschap val ik sowieso onder risico wat ik wel eng vind.
7 maanden geleden
Siebe ~ 21.05.24 ~ 2880g ~ 48cm ~ 37+6
Na iets meer dan 24u kwam hij ter wereld 🧡
7 maanden geleden
Reactie op kimtjeeee
Lias, 28/05/24 (uitgerekend op 19 juni) ingeleid door zwangerschapsvergifti ...
Hele mooie naam!
7 maanden geleden
Hier waren we uitgerekend op 1 juni. Ik ben gestript op vrijdag 24 mei maar buiten wat bloedverlies kwam er niks. Heel het weekend alles gedaan om hem natuurlijk te laten komen want anders zou ik ingeleid worden op mijn verjaardag 28 mei. Maar op de nacht van zondag- maandag besloot Lio van toch zelf te komen dus het had gewerkt 🙏🏼 eerst kwamen mijn weeën op en dan is mijn water vanzelf gebroken. Lio is op 5 uurtjes tijd geboren dus had echt een droombevalling. Hij was 50 cm en 2,8 kilo 🤍