80 Reacties

één jaar geleden

Reactie op (Sabrina) NinaMichiels

Hey hey, ik ben Sabrina, 28 jaar. Ik had gisteren mijn eerste echo (klein b ...
O een tweeling succes! Wat is een monochoriale diamniotische tweeling? Is da eeneiige

één jaar geleden

Reactie op hoop op een wondertje

O een tweeling succes! Wat is een monochoriale diamniotische tweeling? Is d ...
Inderdaad. Het is gesplitst tussen 3 en 7 dagen na bevruchting (ze delen 1 placenta maar hebben beide een eigen vruchtzak) 🥰

één jaar geleden

Reactie op hoop op een wondertje

O een tweeling succes! Wat is een monochoriale diamniotische tweeling? Is d ...
En dankjewel! ☺️

één jaar geleden

Hallo, ik ben Dalisia Voor het eerst zwanger (helaas wel een hg zwangerschap) Ik ben uitgerekend voor 2 mei

één jaar geleden

Hoi Ik ben Sanne. Bij ons was shet niet bepaald gepland. Ik ben door de spiraal heen zwanger geworden. 😂😂 Ik had al samen met mijn vriend 2 zorgenkindjes. En hij had er al 2 uit een vorige relatie. Dus voor mij was het goed zo. Mijn vriend was enorm gelukkig. Ik ondertussen ook na de eerste shock. Nog nooit zoveel kwaaltjes gehad als deze keer.. maar komt goed. Ik ben uitgerekend voor 7 mei 😊

één jaar geleden

Reactie op sannedlb

Hoi Ik ben Sanne. Bij ons was shet niet bepaald gepland. Ik ben door de spi ...
Wat bijzonder, toch proficiat! We zijn op dezelfde datum uitgerekend ☺️

één jaar geleden

Hallo Iedereen, Ik ben Meri, Samen met mijn man Mama en papa van 3 jongens, en nu in verwachting van nummer 4🙏😊 spannend wat het wordt😊 Morgen ben 11 weken zwanger. Uitgerekend in Mei.

één jaar geleden

Reactie op Valeriexx4

Hey allemaal! Ik ben Valerie, getrouwd met mijn man op 6 mei 2023 en nu vie ...
Ik lees dit net wij trouwden op 5mei 2023 😅

één jaar geleden

Reactie op Marggg

Ik lees dit net wij trouwden op 5mei 2023 😅
Wat toevallig, ongeveer dezelfde timing 😅

één jaar geleden

Reactie op Valeriexx4

Wat toevallig, ongeveer dezelfde timing 😅
Ja, zo gek 🤗 nu samen uitkijken naar 9november :)

één jaar geleden

Ik ben Anne.Sophie. Gelukkig getrouwd en al mama van een kindje van bijna 2,5. Nu 12 weken ver van een tweede kindje (UD: 12.05) Wij hadden het grote geluk om twee keer meteen zwanger te zijn. In onze omgeving zien we heel wat zware vruchtbaarheidsparcours en ik ben dus erg dankbaar dat het lot op ons dat vlak gunstig gezind was!

één jaar geleden

Hey, ik ben Fiebe en ik ben uitgerekend voor 15 mei 2023. Het is ons eerste kindje 🥰

één jaar geleden

Ik ben Nele, uitgerekend voor 11 mei. Hopelijk halen we 1 april… 1e kindje is 6w te vroeg geboren + zwangerschapsvergiftiging 2e kindje 12w te vroeg geboren maar kerngezond en zelfstandig ademend, en overleden na paar dagen door een ziekenhuisbacterie 😕 Nu zwanger van nr 3 en tis spannend, emotioneel en eng tegelijkertijd…weer kans op zwangerschapsvergiftiging

één jaar geleden

Reactie op Nelekeuh

Ik ben Nele, uitgerekend voor 11 mei. Hopelijk halen we 1 april… 1e kindje ...
Wat een rollercoaster zeg. En wat zwaar om een kindje te verliezen. Ik duim dat alles dit keer goed gaat!

één jaar geleden

Hoi, Ik ben Nathalie, 36j en zwanger van mijn eerste kindje. Net de mark van 13w gehaald en nu spannend uitkijken naar 26 mei.

één jaar geleden

Hallo, ik ben Madelon. Uitgereken op 24/05/24 Ik ben samen met mijn man, dit is voor ons beiden ons eerste kindje 🧸🥰

één jaar geleden

Hello, my name is Lina My due date is 31-5-2024 I have 10 years old boy and I will have another boy. I'm 36 living together with my husband. Im sorry only speak English

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik spring er een stuk later in dan jullie. Ik ben Laura en mama van Arthur. Komende zondag 20w zwanger van een dochtertje. Uitgerekend voor 12/05/24 en ik ben zelf jarig op 8mei. Voor de mama’s in spé) uitgeteld op deze datum. In mei verjaren is meestal met het zonnetje erbij ☀️. Heel andere zwangerschap nu dan bij Arthur. Qua dragen, qua voelen, qua beleving. Maar daarom zeker even mooi. De zoektocht naar een naam vonden wij deze keer wat moeilijker. Hopelijk kan iedereen nu volop van de zwangerschap genieten🥰. Het blijft toch bijzonder zo leven in je voelen!

één jaar geleden

Reactie op LaurArthur

Hallo allemaal, Ik spring er een stuk later in dan jullie. Ik ben Laura e ...
Wij hebben al een dochter en verwachten op dezelfde dag als jullie nu een zoon. toevallig! De namenzoektocht loopt hier ook iets minder ‘vlot’ dan bij ons eerste. De zwangerschap zelf is wel vrij identiek tot nu.

één jaar geleden

Reactie op nautica

Wij hebben al een dochter en verwachten op dezelfde dag als jullie nu een z ...
Wat toevallig seg! Hoe heet je dochter? We kunnen elkaar misschien wat inspiratie geven?