80 Reacties
één jaar geleden
Reactie op testekik
Ik vind het fijn om te lezen dat hier toch ook wel een aantal vrouwen via I ...
We zijn er vanaf een bepaald moment heel openlijk over beginnen praten en stonden er van versteld hoeveel mensen in zo’n situatie zitten. Nu heeft een van mijn beste vriendinnen ook een half jaar geleden hetzelfde meegemaakt, dus hadden toch wel wat steun. Maar er zijn zeker ook veel eenzame momenten. ❤️
één jaar geleden
Hallo, ik ben oumaima ik heb een zoontje van 9 maanden & ben uitgerekent voor 18 mei 🥰
één jaar geleden
Reactie op lolivier
Hoi hoi,
Ik ben Liese en heb vandaag positief getest! Volgens apps is de u ...
Hoi, proficiat! Bij ons ook voor 20/5, zo leuk dat we samen lopen
één jaar geleden
Hey iedereen
Ik ben Chiara en verwacht samen met mijn vriendin ons eerste kindje op 17 mei. Eerste echo 3 oktober en hopen dat het goed gaat en we een kloppend hartje horen.
Momenteel last van zeer gevoelige borsten die mijn slaap belemmeren (tips rond houdingen of trucjes om wel te slapen zijn welkom ;) ) gevolg dat ik ook vermoeid ben. Daarnaast eerder een zeurende buikpijn, met soms eens menstruatiekrampen.
Veel succes allemaal!
één jaar geleden
Hallo allemaal! Ik ben Charlotte, 28 jaar, al bijna negen jaar samen met mijn vriend en zwanger van een eerste kindje. Ik ben uitgerekend voor midden mei.
Ik vind het heel raar om te zeggen dat ik zwanger ben. Want ondanks dat ik al verschillende symptomen heb (vermoeidheid, misselijkheid, pijnlijke borsten, krampen) en een positieve test, voelt het helemaal nog niet alsof ik zwanger ben. Hebben jullie wel al dat gevoel?
één jaar geleden
Reactie op Fie_95
Hallo, ik ben Femke.
Voor het eerst zwanger en volgens onze uitgerekende da ...
Proficiat! Ik heb woensdag ook een bloedtest ingepland om alles te checken, maar pas een echo op 9 oktober. Ik heb het gevoel dat het dan pas 'echt' wordt. Nu is het allemaal nog zo onwezenlijk.
één jaar geleden
Hey! Ik ben Justine, 28 jaar in oktober, wettelijk samenwonend met mijn vriend (29) in ons eigen huisje. We hebben nog geen kinderen. Ik ben uitgerekend op 24 mei van onze IUI baby na een traject bij fertiliteit.
één jaar geleden
Hallo, ik ben Charinta. 32 jaar, 12 jaar samen met mijn man en intussen 4 jaar getrouwd. Ik ben zwanger van ons 1ste kindje. Uitgerekende datum volgens de dokter 4 mei. 28/9 hebben we de eerste echo bij de gynaecoloog. Vind het zo spannend en geloof het precies nog niet. Proficiat aan iedereen 🍼🤩
één jaar geleden
Reactie op Sjiara169
Hey iedereen
Ik ben Chiara en verwacht samen met mijn vriendin ons eerste ...
Hey oh wat leuk ik ook 17 mei en 1e echo 4 okt! X
één jaar geleden
Hallooo lieve aanstaande mama’s 😍 ik ben Laura (26j). Verhuisd van BE naar PT en hier de man van mijn leven ontmoet. Tweede keer in verwachting (1e was helaas miskraam) van ons eerste kindje en ben uitgerekend op 08/05. Mijn symptomen zijn momenteel misselijk, misselijk, misselijk. Pijnlijke borsten, verschrikkelijke vermoeidheid en af en toe krampen maar dat hebben we er allemaal voor over 🥹🤞🙏🏼❤️
één jaar geleden
Hey hey, ik ben Sabrina, 28 jaar. Ik had gisteren mijn eerste echo (klein beetje in shock dat we een (monochoriale-diamniotische) tweeling verwachten). Mijn verloofde (Bryan) voorspelde dit al van bij mijn eerste zwangerschap test (best wel zot). Ondertussen zijn we 8 weken en 4 dagen ver,… we hebben ook al een zoontje van 7 jaar (Ryan) ☺️
één jaar geleden
Reactie op Tessa96
Ik ben Tessa, heb samen met mijn vriendin KID gedaan in Genk.
Zwanger van ...
Hey hey Tessa, verschrikkelijk dat je dit hebt moeten meemaken (ik heb begin juli ook een miskraam gehad). Ik snap volledig wat je bedoelt, ik ben deze zwangerschap ook minder zorgeloos dan ervoor. Hopelijk krijgen we allebei onze regenboogkindjes in 2024 🙏