4 Reacties
8 maanden geleden
Ik zou zeker een kolfconsult inboeken, dat is waarschijnlijk het antwoord van iedereen maar het is echt wel zo nuttig!
Ik ben bevallen 22 april met spoedkeizersnede en ons meisje verloor snel gewicht.
Ik moest tijdens verblijf in ziekenhuis (5 nachten in Belgi毛) al kolven.
Thuis kon ik rekenen op de medela freestyle van schoonzus. Deze wordt algemeen als goed gezien en ook ik vind deze goed, maar dan zit je wel ket flesjes die aan je borsten hangen, dus buitenkomen gaat niet.
Uit kolfconsult bleek dat de medela freestyle handsfree (wel nog bekabeld maar met cups dus) en de youha het beste passen voor mij omdat deze krachtige motoren hebben.
Ons meisje valt vaak in slaap aan de borst, hapt soms niet goed aan (begin tepelhoedje nodig) en doet niet veel moeite.
Vandaar bv de elvie niet geschikt is voor mij omdat deze niet krachtig genoeg is en ik net mijn productie omhoog wil krijgen. Elvie is erg duur en beter voor wie de borstvoeding normaal loopt, de productie normaal verloopt.
Ik kan je alleen maar aanraden het in te plannen, ook al is het druk. Ik ging op 4 weken en kreeg al te horen dat als ik eerder was geweest ik al verder had gestaan in hoeveelheid productie en dat het onzeker is of ik nu nog op het niveau zal geraken dat ik had kunnen hebben.
Succes!
7 maanden geleden
Ik heb voor dit te doen in het begin medela easy life gehuurd bij de apotheek en gebruik deze nog 1x per dag omdat we in de avond nog steeds moeten bij geven. Ik betaal 2,40 per dag en kan dit ook terug binnen brengen bij de hospitalisatie. Ik heb de kolfconsult volgende week staan want had de elvie in huis maar die werkt toch niet voor mij.