84 Reacties
één jaar geleden
Reactie op testekik
Oh mijn God!😲 maar alles is dan toch in orde? 🤞🏻
gynycoloog vertelde dat alles goed was,op echo duidelijk vruchtzak gezien met vruchtje,en zelfs hartslag mocht ik horen. Dankje voor je reactie👍
één jaar geleden
Ik heb al 2 echo's gehad en volgende week weer eentje 🙈
Dit door een hele geschiedenis aan miskramen en bbz
één jaar geleden
Reactie op testekik
Oh wat moet die onzekerheid verschrikkelijk zijn🥺 ik heb zelf in juni ook ...
Vandaag was er een vruchtje te zien 2mm.. dit zou willen zeggen dat ik 5w5d ben. Als ik het uitreken zou ok al 8w moeten zijn vandaag.. het is dus afwachten of het te traag groeit en een miskraam word of dat mijn eisprong gewoon veel te laat was.. bang afwachten tot 12 okt. Dan gaan ze beslissen...
één jaar geleden
Vorige week zaterdag voor de eerste keer naar een vroedvrouw/pretecho geweest. Ik had pas een afspraak op 9w bij de gynaecoloog en wou toch al wel iets weten voordat ik dit op mijn werk zou vertellen (ik wist dat ik meteen verwijderd ging worden van de werkvloer).
Bij de vroedvrouw was alles goed, alleen dacht ik toen 6w4d te zijn en zou ik volgens haar berekening 6w1d zijn geweest toen. Ze zag wel innestelingsbloed, dat er nog uit kan komen of niet. Dat vind ik toch spannend, ook al zei ze dat dit helemaal geen kwaad kan zolang het maar donker is…
10 oktober ga ik voor de eerste keer naar de gynaecoloog. Ik kan alvast niet meer wachten 🤞
één jaar geleden
Reactie op jensjoyce
Vandaag eerste echo gehad alles dik in orde zit perfect op zijn/haar plaats ...
Wat goed, zo gek dat je zo dichtbij ons naar het ziekenhuis bent gegaan.
één jaar geleden
Reactie op Naomi__1994
Vandaag was er een vruchtje te zien 2mm.. dit zou willen zeggen dat ik 5w5d ...
Vind je het ook zo lastig om nog tot 12/10 te wachten. Lijkt deze week echt eeuwen te duren
één jaar geleden
Reactie op aichake
12 oktober men eerste echo maar op 4 weken had ik al een inwendige echo
Ook voor 20/5? Zie dat je ook 7+2 bent
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Vind je het ook zo lastig om nog tot 12/10 te wachten. Lijkt deze week echt ...
Ja.. er is 1 week voorbij en het lijkt al zolang en het is nog even lang. Heb nog altijd niet zoveel symptomen dus ben toch wel bang.. maar ik maak mijn eigen zot ook 😏
één jaar geleden
Reactie op Naomi__1994
Ja.. er is 1 week voorbij en het lijkt al zolang en het is nog even lang. H ...
Ja ik had dus met 5+4 echo omdat ze dachten bbz. Gelukkig was da nie. Maar echt deze week duurd precies eeuwig. En dan is het nog een week. Ik werk ook niet en ben wel echt mega mottig. Maar wil gewoon zo graag weten of er hartje klopt. Ben zo onzeker bang. Maar dat is ook eerder omdat ik echt nog nooit echt iets me gegund is en eigelijk al mage veel negativiteit ken ik nu schrik heb dit me weer niet gegund is. Ik heb bv geen ouders ( of ja jouwel maar vader is narcist altijd mishandeld enz geweest en hebben nu nummerplaat gestolen van me enz) dus ja ouders kan het niet noemen.
één jaar geleden
7 /10 eerste echo ben dan 7 weken ben best wel benieuwd omdat ik bijna niks van symptomen heb dus toch ergens een onzekerheid. Enkel moe voor de rest niks van misselijkheid ofzo
één jaar geleden
Reactie op jessicagatay
7 /10 eerste echo ben dan 7 weken ben best wel benieuwd omdat ik bijna niks ...
Da’s ook nog redelijk vroeg denk ik ☺️ ik had hetzelfde en mijn gynae zei ook dat het nog wat te vroeg was. Hier en daar een zweempje maar ik verwacht dat de hel nog wel gaat losbarsten 🤪 enjoy it while it lasts 😶 ik denk vorige zwangerschap dat het rond de 10 weken echt is begonnen 🙈