84 Reacties

één jaar geleden

9 oktober op 7 weken + 2D

één jaar geleden

25 sept, 8 a 9 weken dan 😊

één jaar geleden

Reactie op hoop op een wondertje

Gisteren na veel spanning en stress weer erg veel last van me buik belde i ...
Ik had een echo op 5+3 en dan kon je zien als het vruchtje en dooier zak in de vrucht zak zitten. Dus je kan wel degelijk iets zien. Hartslagje kan maar is eerder vroeg. Bij mij nog geen hartslagje toen.

één jaar geleden

Succes laat je iets weten hoe het was?
Hey, niet zo goed. De arts vermoedt een bbz, dus ik moet maandag naar UZ op controle en eventueel meteen operatie inplannen. Na veel afzien en pijn lijden eindelijk zwanger en dan dit...

één jaar geleden

Reactie op JustineDV1995

Hey, niet zo goed. De arts vermoedt een bbz, dus ik moet maandag naar UZ op ...
Ik voel zo wat jullie voelen. Verschrikkelijk! Mijn hcg waarden verdubbelen niet dus hier is het ook bang afwachten tot de 28e.. het feit dat ik amper symptomen heb maakt me ook bang.. veel sterkte. Blijven hopen. En ik probeer me te troosten dat mijn lichaam geen gehandicapt kindje wil en die keuze zelf voor mij maakt.. het komt echt wel goed ❤️

één jaar geleden

Gisteren na veel spanning en stress weer erg veel last van me buik belde i ...
Bij mij is enkel de vruchtzak te zien maar nog geen vruchtje.. moet dus ook bang afwachten

één jaar geleden

Reactie op Naomi__1994

Bij mij is enkel de vruchtzak te zien maar nog geen vruchtje.. moet dus ook ...
Oh wat moet die onzekerheid verschrikkelijk zijn🥺 ik heb zelf in juni ook een week in die positie gezeten en da’s afzien. Ik duim alleszins mee, heel veel courage.🙇🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op JustineDV1995

Hey, niet zo goed. De arts vermoedt een bbz, dus ik moet maandag naar UZ op ...
Heel veel sterkte. Ik heb zelfs geen woorden voor waar je nu door gaat. 🥺

één jaar geleden

Vandaag me echo gehad. Buiten dat het echt pijn deed gaat alles goed. Eerst echo foto gekregen, de termijn die we dachten klopt ook helemaal. Ik ben opgelucht en blij. Juist dat ik moet kijken om me stoelgang terug te activeren want deze loopt dus verkeert. Wat ook de pijn kan veroorzaken. Omg ik ben dus echt zwanger!!!! Ongelooflijk want 11/8 ging mijn staafje er pas uit. Nu uitkijken naar 12/10 hopelijk dan een hartje. Deze keer was het dus inwendig en hebben ze niet gekeken of het hartje klopt. Zou nog te vroeg zijn.

één jaar geleden

Intussen tweede echo (na vitaliteitsecho) 7+3w, alles oké, 1,09cm en hartslagje. Alleen mama niet oké, heel veel last van misselijkheid en veel moeten eten om de misselijkheid te bedwingen. Nog iemand last hiervan?

één jaar geleden

17 oktober☺️ volgens laatste menstruatie zou ik dan 8 weken en 4 dagen zijn.

één jaar geleden

Reactie op Jvlan

Intussen tweede echo (na vitaliteitsecho) 7+3w, alles oké, 1,09cm en hartsl ...
Ik ben of misselijk of heb ik extreem veel honger... er is geen tussen stapje. Het is lastig. Maar ik heb nog niet moeten overgeven.

één jaar geleden

23/10 dan ben ik +-9 weken

één jaar geleden

2/11 pas... dan zou ik 10-11 weken zijn. Omdat ik van gynaecoloog moest veranderen, kan ik dus niet vroeger binnen. Ik was vroeger totaal niet bang voor een miskraam, maar hoor het toch vaker en vaker waardoor ik echt bang heb. Vooral omdat ik zo'n milde symptomen maar heb... Heb enkel last van gevoelige (geen pijnlijke) borsten en wat krampen in de onderbuik. Heel af en toe voel ik het aan mijn maag, maar absoluut niet in die mate dat ik bv niet kan eten of bijna moet overgeven. De schrik zit er dus hard in en zeker omdat ik nog heel lang moet wachten...

één jaar geleden

Reactie op Matinda

Ik ben of misselijk of heb ik extreem veel honger... er is geen tussen stap ...
Exact hetzelfde! Of misselijk van de honger of misselijk door het eten 😮‍💨 zo lastig! Ik zit intussen (zoals bij mijn vorige zwangerschap) alweer aan de Navalit, anders kan ik het niet uithouden 🥲

één jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad alles dik in orde zit perfect op zijn/haar plaats al 1cm groot

één jaar geleden

Gisteren onze eerste echo gehad en met een dubbel gevoel huiswaarts gekeerd. We vermoeden 7,5 weken zwanger te zijn maar volgens de gyneacoloog is het 6,5 weken. Of het vruchtje is gestopt met groeien 😢. Volgende week nieuwe echo. Over een hartje heeft ze niet gesproken..

één jaar geleden

Reactie op chloedg

2/11 pas... dan zou ik 10-11 weken zijn. Omdat ik van gynaecoloog moest ver ...
Pas op, de misselijkheid kan nog komen. Bij vorige zwangerschap was ik eind juli zwanger en is de misselijkheid ongeveer begin september echt begonnen 🙈

één jaar geleden

Reactie op Fie_95

Gisteren onze eerste echo gehad en met een dubbel gevoel huiswaarts gekeerd ...
Oh ik duim voor goed nieuws! 🥺 Die onzekerheid is echt om gek te worden.. Deze namiddag mogen wij voor onze eerste echo gaan maar met de vele verhalen rond miskramen hou ik mijn hart vast 😢🤞🏻

één jaar geleden

vandaag 26 sept,8 weken en 4 daagjes. Tot mijn schrik en verbazing,want huisarts had gezegd met 7 weken,je hebt lege vruchtzak