10 Reacties

4 maanden geleden

Heey ik de voormiddag doet mijn zoontje van 4 maanden nu een dutje hangt vanaf waar eig.. dan rond 12 u na zijn fles leg ik hem in zijn bedje (dutje soms 3uur) dan in de namiddag rond 17u slaapt hij ook nog een uurtje ongeveer en dan om 20u stop ik hem in bed na een badje en dat gaat altijd vlekkeloos! 🤩

4 maanden geleden

Hier met veel geduld een voormiddag dut rond 9u. Middag dut is een heel gedoe voor in slaap te geraken. Maar valt dan eindelijk in slaap en slaap niet langer dan 2 uren. En dan probezr ik om 16u nig eens soms met geluk. En dan tussen 19u en 20u bedje binnen. Zelf nog serieus aan het zoeken. Hij begint nu sinds deze week super veel om te rollen! 😅

4 maanden geleden

Reactie op Ellen |

Heey ik de voormiddag doet mijn zoontje van 4 maanden nu een dutje hangt va ...
Amai dat is lang! Bij ons duren de dutjes maar 45min 😱

4 maanden geleden

Reactie op Fiebe1

Hier met veel geduld een voormiddag dut rond 9u. Middag dut is een heel ged ...
Rollen hier ook, maar wel enkel van rug naar buik in 1 richting en niet omgekeerd, wat voor de nodige frustratie zorgt 😂

4 maanden geleden

Reactie op haras

Rollen hier ook, maar wel enkel van rug naar buik in 1 richting en niet omg ...
Net hetzelfde hier ook alleen van rug naar buik en heel soms van buik terug naar rug! Probeer echt structuur in zijn dag te brengen door hem ook in zijn bedje te doen telkens,, maar amai wat is dat moeilijk zeg! Hij w nu snachts ook om de 2 uur wakker. Vind het heel moeilijk om de voedingen ertussen te plannen. Ik geef afgekolfde melk overdag en snachts nog aan de borst.

4 maanden geleden

Reactie op Ellen |

Heey ik de voormiddag doet mijn zoontje van 4 maanden nu een dutje hangt va ...
Amai! Wat een droomscenario! Hier ook dutjes van 45min. Hij valt 's ochtends in de auto in slaap na het brengen vanvzus naar school. Dan slaapt hij verder in de maxi cosy, max 45min. Dan steek ik hem rond 11u a 11u30 terug in bed. Na 45min terug wakker. Hij wil duidelijk langer slapen dan hij slaagt er niet in alleen. Dus help ik hem. Vaak hou ik hem een 20tal min vast tot ik merk dat hij in diepe slaap zit en dan leg ik hem terug in bedje. Soms slaapt hij dan nog evens, soms na 5min wakker. Dan meestal terug 45min dutje in maxi cosy op terugweg van school, soms in zijn bedje. Al middagdutje toch kort was dan is er meestal nog ergens extra dutje. Rond 19u30 naar bed voor de nacht.

4 maanden geleden

Reactie op haras

Amai dat is lang! Bij ons duren de dutjes maar 45min 😱
Denk dat ik echt een slaperke heb want Lewis sliep vanaf dag 1 altijd goed (afkloppen!) hopelijk blijft dat ook zo 😂

4 maanden geleden

Hier ons zoontje van 4 maanden zijn eerste dutje rond 10.30 u meestal in de slaapkamer en hij slaapt dan een 2 tal uurtjes dan is er in de namiddag nog een dutje rond 15.30 u meestal een uurtje dan. En dan nog eentje rond 18 u soms 18.30 u en das een korte een half uurtje Max en dan om 21.30u meestal naar bed voor de nacht

3 maanden geleden

Ik volg het schema van snuggles en dreams omdat ons zoontje nogal onrustig was ‘s nachts. Hij is nog onrustig maar hij krijgt ook tandjes en ik hou wel van het schema omdat ik merk dat hij overdag minder prikkelbaar is hierdoor. Om 08:00 opstaan en flesje 10:00 bedje dutje van ongeveer n uur als dit lukt 12:00 flesje 20 minuutjes recht zitten. 12:20 namiddag dut deze mag tot 2 u lang duren, meestal slaapt hij 1,5 u En dan rond 16:00 flesje en doet hij nog een korte dut van maximum 45 minuten, dan moet hij wakker zijn tot 20 u flesje en leg ik hem in zijn bedje om alvast te slapen, om 22 geef ik hem nog een flesje voor de nacht in te gaan.

3 maanden geleden

Wij starten de dag vaak om 7u30. Ze doet dan haar eerste dutje om 9u. Slaapt ongeveer 45min, soms langer. Tweede dut is rond 12u Derde dut is rond 16u en soms slaapt ze nog om 18u dutje van 30min en dan is haar bedtijd 20u30/21. Ik wil haar vroeger laten slapen maar dan staat ze na uur terug op. Hoeveel uur kan ik best maximum laten na haar laatste dutje