6 Reacties

5 maanden geleden

Toen ik in de crèche zelf werkte merkte ik wel een verschil tussen de kindjes die sneller zijn gestart ( en altijd wel flink afscheid namen) en de kindjes die later waren gestart (en dus moeilijker hadden om afscheid te nemen). Zelf als mama op 2 maanden terug beginnen werken bij de eerste en nooit problemen gehad. Je hebt wel eens periodes dat het wat moeilijker was maar voor de rest was ze er wel graag en was ze ook altijd heel blij met weer te zien ☺️ de jongemste start over enkele weken en is dan 3,5 maand oud.

5 maanden geleden

Ik start maandag met werken, zoontje is dan 14 weken. Ik mag er niet aan denken of ik zou de hele avond liggen huilen. Als je de kans hebt om langer thuis te blijven, zou ik die zeker nemen! 🥰

5 maanden geleden

Ons zoontje start volgende week ook in de crèche, ik ben wel nog 3 weken thuis dus kan hem voorlopig nog wat vroeger gaan halen of later brengen. We hebben de eerste wendagen al achter de rug en hij is daar echt net hetzelfde als thuis, ik vertrouw er dus wel op dat het goedkomt. In de crèche vertelden ze ook dat hoe jonger ze zijn, hoe makkelijker de aanpassing is. Ik heb er wel bewust voor gekozen om tot eind december halftijds te werken, zo hebben we ook nog voldoende tijd samen ☺️

4 maanden geleden

Mijn zoontje zal pas starten op 8 maand wegens gebrek aan opvangplaatsen in de regio. We hadden een slecht buikgevoel bij de oovangplekken waar hij eerder kon starten. Hij zal het in het begin inderdaad misschien wat lastig hebben maar onze tijd nu samen nemen ze ons ook nooit meer af en daar ga ik nu echt van genieten!

4 maanden geleden

Ons meisje werd 4 weken te vroeg geboren dus zie ik het als 4 extra weken dat ik met haar heb mogen doorbrengen 🥰 normaal liep mijn verlof tot begin aug maar doordat ik patiënten al moest laten inplannen vroeg ik sowieso tot begin september een lege agenda :) en nu is ze 19weken ipv de 15 weken en ik vond het echt mega leuk die extra weken :) ( heb 1maand ouderschapsverlof genomen dus) Ze lacht zoveel meer, meer slaap als mama echt het gevoel dat het nu het goede moment is. Ze gaat sinds vorige week naar de crèche en had 2 goede dagen en 1 halve mindere dag maar dat zal altijd wel wat verschillen.

4 maanden geleden

Reactie op Marggg

Ons meisje werd 4 weken te vroeg geboren dus zie ik het als 4 extra weken d ...
Oh ja ik werk de ene week 32uren en de andere week 24uren niet onbelangrijk 😇