7 Reacties

4 maanden geleden

Ik probeer eerst met een tutje en als hij het telkens weer uitspuwt dan toch de borst, meestal met tutje is hij nog een uurtje of langer vertrokken weer

4 maanden geleden

Hier hetzelfde. Het tutje werkt soms nog voor een half uurtje of een uurtje... Erna terug aan de borst, ze valt wel vaak in slaap terug aan de borst... Is dat bij jou/jullie ook zo?

4 maanden geleden

Reactie op Deborah85

Hier hetzelfde. Het tutje werkt soms nog voor een half uurtje of een uurtje ...
Ja ‘s nachts drinkt hij dan 5-10 min en valt aan de borst terug in slaap, leg hem dan voorzichtig na 10 min terug in zijn bedje en slaapt hij verder

4 maanden geleden

Heel herkenbaar. Als de geen 2,5u tussen de voedingen in zit, probeer ik zeker te sussen met een tutje en dit helpt wel (soms voor een halfuurtje, soms voor langer). Van zodra er 2,5 a 3u tussen zit, geef ik toch wel even de borst...

3 maanden geleden

Ik probeer ook altijd eerst tutje als er minder dan 3u tussen zit. Als zij die uitspuwt dan leg ik haar aan. Meestal drinkt ze dan even aan de borst en laat ze los en slaapt ze en dan leg ik haar terug in haar bed. Voorbije twee nachten is ze wel vaker wakker geweest. En als ik die naast me liet dan , liet ze er langer tussen.

3 maanden geleden

Helaas geen tips of tricks, maar wel 'fijn' om te lezen dat ik niet alleen ben. 🙈 Mijn zoontje wordt ook om de 2u wakker om dan even aan de borst te drinken. Ik probeer hem soms te sussen met een tutje, maar dat lukt meestal niet.

3 maanden geleden

Hier ook sinds midden augustus om de twee uur wakker 😏 wij slapen tegenwoordig samen en hij hapt zelf al liggend aan waardoor ik maar heel even wakker word. Nog steeds zwaar maar het maakt het wel dragelijker...