10 Reacties

24 dagen geleden

Kan hij rollen? Van rug naar buik en terug?

24 dagen geleden

Reactie op Dgf

Kan hij rollen? Van rug naar buik en terug?
Ja dat kan hij wel, beide kanten.

24 dagen geleden

Reactie op kasialasinska

Ja dat kan hij wel, beide kanten.
Dan zou ik me echt niet te veel zorgen maken. Mijn dochtertje slaapt ook sinds haar 6 maanden op haar buik, als ze kunnen rollen zijn ze echt sterk genoeg om hun hoofdje goed te leggen of te draaien...!

24 dagen geleden

Exact wat hierboven vermeld staat ☺️🙏🏼 Als je kindje van rug naar buik kan rollen en terug, komt alles in orde. Kindjes hebben ook de reflex om te huilen als ze 'vast zitten' dus hij zal het zeker laten weten als hij jouw hulp nodig heeft 😘 Wiegendood wordt in de hand gewerkt als je kindje op de buik wordt gelegd en dit zelf nog niet kan (vaak als ze jonger zijn dan 6mnd). Dan bestaat het risico dat ze te moe worden om hun hoofdje recht te houden, maar alsnog: kindjes huilen om onze hulp dus ik zou je niet meteen zorgen maken🤍

24 dagen geleden

Hoi Wij hebben een buikslaper vanaf zijn 6 weken. Ik vond het super eng. Wij kochten toen een aerosleep matras beschermer en hoes. Daar voelde ik me toch veiliger bij.

23 dagen geleden

Hier hetzelfde, nu al enkele nachten dat hij naar z'n buik rolt. Soms begint hij wel snachts te huilen sinds hij dat doet. Ik leg hem gewoon altijd weer op z'n rug na wat getroost... Wij hebben alles van aerosleep en een ademhalingsdetector maar vind het toch nog eng...

23 dagen geleden

Hier ook een buikslaper van zodra ze kon omrollen. Wij hebben zoals hier boven ook vermeld de matrasbeschermer van aerosleep. We mogen haar zo veel omdraaien als we willen, we zijn de kamer nog niet uit of ze ligt weer op haar buik. Als ze zelf goed kunnen omrollen gewoon laten doen zou ik zeggen, ze kunnen maar zo comfortabel zijn

22 dagen geleden

Onze dochter slaapt sinds haar 6 maanden op haar buik (sinds ze goed langs beide kanten kan rollen). Is ze vanzelf plots beginnen doen en ze slaapt er ‘s nachts even goed van door. Het heeft ook wel enorm geholpen voor haar dutjes overdag! Gewoon laten doen. 15 jaar geleden werd nog aangeraden van kindjes op de buik te laten slapen, dus dat advies verandert om de zoveel tijd. 🤷🏻‍♀️

21 dagen geleden

Mijn zoontje draaide ook rond 5 maanden telkens op zijn buik, maar kon nog niet terugdraaien waardoor hij meermaals in de nacht wakker werd. Erg vermoeiend 😓. Ik heb toen het lakentje van Fedde en Kees gekocht. Dit heeft een weekje geduurd om hier aan te wennen, maar dan was hij het gewoon en nu slaapt hij er nog steeds onder.

20 dagen geleden

Dankjewel voor al jullie berichtjes 🙏🏼 ben nu gerustgesteld