Hey mama’s
Ik geef borstvoeding maar mijn babytje had wat problemen met aanhappen. Hierdoor heb ik links een serieuze kloof, ik heb een hoge pijngrens maar die is eergisteren bereikt waardoor ik nu enkel met mijn rechter borst borstvoeding geef en links leeg kolf. Die flesjes gebruik ik dan als er bezoek is of we eens weg zijn omdat het aanhappen niet altijd zo vlot verloopt (tis dus niet dat ik mij schaam ofzo om borstvoeding te geven ergens eerder de stress dan van het niet aanhappen en een andere plek) nu maak ik me soms zorgen als ik hem die rechter borst geef of hij wel genoeg heeft. Maar hij drinkt van het begin al super veel, zoals vandaag had ik zelfs 80 ml afgekolfd en meegenomen hij drinkt die volledige 80 ml op en heeft dan nog niet genoeg!! En hij drinkt ook vaak om de 2 u en soms zelfs om het uur. Hij is 2 weken oud, kan ik dit best anders aanpakken? Iemand nog tips? De kloof geneest ook maar niet ik doe zo veel mogelijk smeer de lanoline zalf, doe er moedermelk op, ik had gehoopt zo snel mogelijk weer met links te kunnen voeden maar dat lijkt niet te lukken.. iemand die ook 1 borst kolft en 1 borst geeft? Alle tips zijn welkom, mijn vroedvrouw heeft verlof