3 Reacties

6 maanden geleden

Ik was een 12kg bijgekomen en vlak na de zwangerschap was ik 8kg kwijt. Ik geef ook volledige borstvoeding en ik blijf al een hele maand op hetzelfde gewicht hangen. Zelf heb ik wel het gevoel dat ik meer eet dan ik vroeger zou gedaan hebben, maar je verbruikt ook massa’s energie door borstvoeding te geven. Ik vind het ook niet fijn, maar probeer elke dag te gaan wandelen, rustig aan weer te sporten en veel water te drinken. Ik ga mezelf geen eten ontzeggen want ik heb dat echt nodig! 🤣

6 maanden geleden

Reactie op saarcrs

Ik was een 12kg bijgekomen en vlak na de zwangerschap was ik 8kg kwijt. Ik ...
Hier ook dagelijks wandelingen & grote! Want we hebben een grote hond 🤭 Het valt me gewoon op aan mezelf, omdat ik meer beweeg dan voordien & verder is er niks aangepast in mijn eetpatroon buiten inderdaad af en toe een extra portie, want de honger is wel groter sinds de BV 😂en er niks veranderd. Het wordt zelfs erger... Maar loslaten dus? 🤭

6 maanden geleden

Reactie op chloedg

Hier ook dagelijks wandelingen & grote! Want we hebben een grote hond � ...
Bij mij zijn het maar kleine wandelingetjes van 20 a 30 min. 🙈 Maar zoals je zegt… mijn porties zijn ook gewoon groter. At ik vroeg 3 stukken pizza, zijn het er nu 4.. op die manier. Ik maak mezelf ook graag wijs dat het vocht is? Zo ben ik drie weken geleden naar spoed moeten rijden om mijn trouwring te laten overknippen. 🫠