11 Reacties

2 maanden geleden

Ons zoontje is 6 maanden en krijgt ook BV. Hij gaat ook rond 18u30 ongeveer slapen. En doet dan blokjes van 2u. Soms al eens 3u (of soms ook korter). 'S nachts slaapt hij naast mij zodat hij makkelijker kan drinken zonder dat we beide helemaal wakker worden. Meestal is hij rond 5u à 5u30 wakker en begint hij te brabbelen. Soms wordt hij ook vroeger wakker en probeert mijn partner hem vervolgens te sussen en in slaap te krijgen. Na het vroege opstaan valt hij soms 1u later alweer in slaap en slaapt hij ng een uurtje tot 7u. Ik heb dus geen tips maar volg graag mee om te zien hoe we de blokjes kunnen langer maken. Slaap is echt alles 😂 dus hoe sneller we weer hele nachten hebben, hoe liever 🤭 succes alvast daar!

2 maanden geleden

Reactie op LucyDC

Ons zoontje is 6 maanden en krijgt ook BV. Hij gaat ook rond 18u30 ongeveer ...
Hier hetzelfde hoor. Ik merk dat het vanaf 2u een ramp wordt haha.

2 maanden geleden

Reactie op LucyDC

Ons zoontje is 6 maanden en krijgt ook BV. Hij gaat ook rond 18u30 ongeveer ...
Hey Lucy ik heb de dutjes ingekort van m’n dochter Max 3u slaap op een dag. En ze slaapt nu 4u per blok. Mss kan je het ook eens proberen

één maand geleden

Reactie op fatima92

Hey Lucy ik heb de dutjes ingekort van m’n dochter Max 3u slaap op een dag. ...
Hey Fatima, dank je. We gaan er ook eens op letten, thx 🤭🤞🏼

één maand geleden

Hay! Hier ook zo.. 2h slaap en 10 min drinken… mn baby slaapt ook maar 1h30 per dag en de nachten blijven ook zo doorbroken. Mn lactatiekundige zei dat het nog steeds heel normaal is en dat ik gewoon zijn ritme moet volgen en proberen volhouden.. volgens haar zijn het fases van een aantal weken dat ik moet doorbijten en dat her erna wel weer zal verbeteren .. het zou te maken hebben met mijlpalen en sprongetjes die ze snachts moeten verwerken en zwaar is voor hun waardoor ze in hun gewoonte’s oude rituelen kunnen opzoeken ( veel opstaan en extra drinken dus ) …

één maand geleden

Reactie op Irona

Hay! Hier ook zo.. 2h slaap en 10 min drinken… mn baby slaapt ook maar 1h30 ...
Hier hetzelfde, sliep paar weken goed en maar 1 keer per nacht wakker maar de laatste 3 weken terug op de 2-3u wakker. Nog even doorbijten dus😂

één maand geleden

En wij zijn terug bij af. Terug 3 tot 4 nachtvoedingen tussen 18u30 en 7u. Elke 2,5/3u. Ze kan kruipen sinds gisteren maar vannacht was even pittig.

één maand geleden

Hier begint hij nu siends 1 week terug blokjes tussen 3 en 4h te slapen.. maar voor hoe lang.. geen idee 😂

één maand geleden

Reactie op Irona

Hier begint hij nu siends 1 week terug blokjes tussen 3 en 4h te slapen.. m ...
Haha hier ook.

één maand geleden

Mijn dochtertje nu 7,5 maand had dat toen ook. Wss goeispurt of weer nieuwe dingen aan het ontdekken. Nu slaapt ze terug helemaal door en trekt ze zich aan alles recht. Aan elke periode komt terug een einde maar zal even doorzetten zijn en je vasthouden aan jullie slaap ritueeltjes.

één maand geleden

Reactie op Tinne95

Mijn dochtertje nu 7,5 maand had dat toen ook. Wss goeispurt of weer nieuwe ...
Ja hier kruipt ze en zit ze en trekt ze zich recht. Maar doorslapen doet ze nog met nachtvoedingen. 2 toch nog tussen 19u en 7u