4 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb dit ook al eens gehad door een melkblaar en borstontsteking. Advies van mijn vroedvrouw was toen als volgt: melk mag je nog steeds gebruiken, bloed kan in principe geen kwaad voor je baby. Wat wel kan gebeuren is dat je baby dat bloed niet goed verteert, en daardoor wat sneller en meer kan teruggeven. Sommige baby's reageren er niet op, maar het bloed op zich kan geen kwaad.
Als je natuurlijk genoeg voorraad melk hebt, kan je deze melk ook gewoon gebruiken voor in badje te doen, maar anders is het ook wel te gebruiken
5 maanden geleden
Reactie op Yolane
Ik heb dit ook al eens gehad door een melkblaar en borstontsteking. Advies ...
Super bedankt voor je reactie. Ik geef normaal gewoon de borst maar kolf tussendoor af voor een flesje te kunnen geven net voordat hij slaapt savonds. Ja als hij aan de borst zelf drinkt zie ik het niet en kan hij dus eigenlijk ook wel al bloed binnen hebben van deze nacht of gisteren geen idee. Moet je dan geen pijn hebben ook moest het een ontsteking zijn?
5 maanden geleden
Reactie op jessicagatay
Super bedankt voor je reactie. Ik geef normaal gewoon de borst maar kolf tu ...
Ja ik veronderstel niet dat het bij jou dan een borstontsteking zal zijn, maar hou het een beetje in de gaten. Soms kan de melk ook wel verkleuren door bepaalde voeding, maar geen idee welke voeding het rozer/roder zou maken.
5 maanden geleden
Reactie op Yolane
Ja ik veronderstel niet dat het bij jou dan een borstontsteking zal zijn, m ...
Ga het zeker in de gaten houden en heb niets gegeten waardoor ik dit zou kunnen verklaren