13 Reacties

8 maanden geleden

Hier ook dit weekend 40 weken! Vol ongeduld aant wachten maar nog geen tekenen van naderende bevalling. Beweegt soms ook wat minder hier maar mogen altijd naar materniteit gaan voor controle. Beter keer te veel dan te weinig als je ongerust bent. Hier helpt het meestal wel om een druivensuikertje te eten en daarna super actieve baby.

8 maanden geleden

Ik las eens dat baby's meer gaan slapen net voor bevalling om uitgerust te zijn voor het grote moment. Geen idee of dat echt klopt... Succes met wachten en de aankomende bevalling!!

8 maanden geleden

Dat is normaal

8 maanden geleden

Zondag ben ik 40 weken ver.. Ik heb me de laatste weken zo gefocust op de gedachte dat ik vroeger zou bevallen. Vraag me niet waarom maar ik had dat gevoel al van aan het begin van mijn zwangerschap 🙊 Uiteindelijk ben ik woensdag op controle geweest en had ik nog geen enkele opening.. voelde ergens wel als een teleurstelling. Heb het echt al een tijdje gehad met zwanger zijn. Maar moet eerlijk zeggen, sinds die controle heb ik het gevoel dat ik het losgelaten hebben en er vrede mee heb genomen dat de kans heel groot is dat ik over tijd ga.. Hoop alleen dat het in de loop van volgende week is want onze gynae is vanaf 31/5 in verlof. Ik zou het zo jammer vinden als hij de bevalling niet kan begeleiden.. Maar goed.. hoe dan ook, ze moeten eruit he. Het is een kwestie van tijd. Veel succes aan alle aankomende mamatjes 💕🤞🏼

8 maanden geleden

Reactie op Manon8300

Zondag ben ik 40 weken ver.. Ik heb me de laatste weken zo gefocust op de g ...
Ik had ook het voorgevoel dat hij vroeger ging komen dan de uitgerekende datum. Ondertussen al 4 dagen overtijd. Je hebt het eeecht niet in de hand. Succes en hopelijk moet je niet te lang meer wachten!

8 maanden geleden

Morgen 40 weken, we hadden ook al gehoopt op een baby ondertussen. De baby lijkt af te wisselen tussen rustige en drukke dagen. Chocomelk helpt om beweging uit te lokken. Vanaf morgen moet ik om de dag naar het ziekenhuis voor een monitor. Hopelijk duurt het nu niet te lang meer.

8 maanden geleden

Hier 40+3 Had ook gedacht dat ze vroeger ging komen. Ik voel de baby ook minder bewegen maar is o.a. door weinig ruimte en omdat ze zich voorbereiden op de bevalling. Er zijn wel nog momenten dat ze goed actief is en zeker als ik aan de monitor ligt dan is het precies een feestje. Morgen wordt ik ingeleid vanwege nierstuwing die zoveel pijn veroorzaakt. Wel al 3 cm ontsluiting. Spannend

8 maanden geleden

Reactie op kristiens

Morgen 40 weken, we hadden ook al gehoopt op een baby ondertussen. De bab ...
Succes! Hopelijk komt die van jou vanzelf piepen. Ik ben al de ganse week op en af aan ‘t rijden voor de monitor. Morgen is’t inleiding als hij niet spontaan komt.. 🥹

8 maanden geleden

Reactie op Lv98

Hier 40+3 Had ook gedacht dat ze vroeger ging komen. Ik voel de baby ook ...
Hetzelfde hier! 3 cm ontsluiting, maar nog geen weeën. Ik word ook morgen ingeleid. Moet je ook ‘s nachts binnengaan dan?

8 maanden geleden

Reactie op saarcrs

Hetzelfde hier! 3 cm ontsluiting, maar nog geen weeën. Ik word ook morgen i ...
Ik heb al weeën gehad maar vielen snachts stil en zetten nooit door. Ik ben momenteel al opgenomen in het ziekenhuis vanwege die nierstuwing. Oftwel deze avond al naar verlos om mij nog eens te strippen wat vorige geen effect had oftwel morgenochtend naar verlos

8 maanden geleden

Reactie op Lv98

Ik heb al weeën gehad maar vielen snachts stil en zetten nooit door. Ik ben ...
Oh oké. Ik heb meer dan een week geleden een dagje weeën gehad en nadien ook stilgevallen. Jammer dat het strippen geen effect heeft gehad dan. Succes!

8 maanden geleden

Reactie op saarcrs

Oh oké. Ik heb meer dan een week geleden een dagje weeën gehad en nadien oo ...
Jij ook succes 😊

8 maanden geleden

Reactie op Manon8300

Zondag ben ik 40 weken ver.. Ik heb me de laatste weken zo gefocust op de g ...
Ondertussen 40+1w en nog altijd niks he. Zelf geen voorweeën. Deze morgen aan de monitor ook niks te zien 😅 frustrerend. Voel me springlevend, ga veel wandelen, heb geen vochtophoping, niks 🫠 maar als ze niet uit zichzelf komt, dan is het maandag inleiding. Hoop echt van niet. Wil dit maar 1 keer meemaken dus wil zo graag spontaan bevallen (zonder epi en in bad 🥺). 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼 maar blijkbaar is mijn buik wel een goeie thuis voor de baby. Daar ben ik dan wel weer heel blij om. Er is een nieuwe soort liefde voor mijn lijf ontstaan 🥰