10 Reacties

één jaar geleden

Ik ga naar een fysiotherapeut hiervoor en dat helpt goed. Ook slapen met een zwangerschapskussen en warmte ertegen.

één jaar geleden

Kersenpitkussen of warm bad/douche voor de bandenpijn

één jaar geleden

Ik heb er ook verschrikkelijk veel last van. Wanneer ik het ervaar probeer ik een warme kruik tegen mijn buik aan te leggen, afhankelijk van de intensiteit neem ik een warme douche. Meestal wordt het nadien wel wat draaglijker.

één jaar geleden

Ga ik zeker doen als ik dit thuis ervaar, maar als ik op mijn werk ben is dit zo lastig.

één jaar geleden

Warme kruik/kersenpitten kussentje is my savior op het moment want wauw ik heb t soms de heledag door als ik niks warms op mijn buik leg

één jaar geleden

Osteopaat (en kiné) heeft mij hier erg mee geholpen!

één jaar geleden

Reactie op celine80

Ga ik zeker doen als ik dit thuis ervaar, maar als ik op mijn werk ben is d ...
Ik weet niet wat voor job je doet , ik zit achter een bureau en neem mijn kruik/kersenpittenkussen mee. Bij een actievere job zou ik vooral zoveel mogelijk rust proberen in te plannen wanneer er last van hebt en dit ook aangeven.

één jaar geleden

Reactie op Nikita Meert

Ik weet niet wat voor job je doet , ik zit achter een bureau en neem mijn k ...
Ik zit ook achter een bureau, zie me moeilijk met een kersenpittenkussen hier rondlopen😅 maar liever dat dan dan zeer te hebben

één jaar geleden

Reactie op celine80

Ik zit ook achter een bureau, zie me moeilijk met een kersenpittenkussen hi ...
Hoe raar de look ook mag zijn, je comfort komt op de eerste plaats! ☺️

één jaar geleden

Ik doe elke dag een warme kruik voor mijn onder rug en buik, dit verzacht echt. Spieren soepel houden met bv. Zwemmen en/of zwangerschapsyoga.