4 Reacties

2 maanden geleden

Ooh wat verschrikkelijk als dat gebeurt 😢 Ik zou me ook super rot voelen, maar we doen gewoon kei hard ons best om onze kleintjes te laten slapen. En de een heeft wat meer hulp/nabijheid/.. nodig dan een ander. Ik heb ook een hele periode mijn kindje mee in bed genomen omdat hij dan beter sliep. Ik ben me dan wat gaan verdiepen in co slapen en voelde me toen ook wat slecht omdat het niet altijd even veilig was. Maar dit was wat we nodig hadden als gezin. Ondertussen heb ik zijn ledikantje omgebouwd tot een co-sleeper. Dit is nog steeds niet 100% veilig, maar ‘s nachts lig ik vlakbij en dat vinden we heerlijk 🥰 Dutjes laat ik mijn kindje doen in mijn armen/ in de draagzak of in de wandelwagen. Ik durf hem nu niet in zijn bedje leggen als ik het niet in het oog kan houden.

2 maanden geleden

Reactie op SaarMH

Ooh wat verschrikkelijk als dat gebeurt 😢 Ik zou me ook super rot voelen, ...
Mijn zoontje is 24weken

2 maanden geleden

Reactie op SaarMH

Mijn zoontje is 24weken
Ja inderdaad we proberen ook echt van alles en in ons bed slaapt hij echt wel eens een blokje van 3 u dus zijn we wel blij mee dan maar als dit dan gebeurt is het heel zuur en rot inderdaad. We zijn nu ook aan het kijken om z’n bed om te bouwen tot een co sleeper zal al niet meer uit bed kunnen donderen op deze manier pffff was echt een bewogen dag vandaag

2 maanden geleden

Ooh, dat is niet fijn! Is mijn zoontje vroeger ook overkomen, verschieten he. We hebben een hekje aan ons groot bed vastgemaakt en voor de dutjes ligt de matras van de nieuwe dochter op de grond. Van zodra kindjes meer beginnen bewegen en rollen, wordt het inderdaad gevaarlijker. En hoe hoger ze liggen, hoe hoger ze kunnen vallen. Een optie is dus matras op de grond of een laag bedje, dan rollen ze er niet uit van zo hoog. Live and learn, mama. X