15 Reacties

7 maanden geleden

Als hij trapt met zijn beentjes kan het krampjes zijn. Probeer eens te bewegen met z’n beentjes/wrijven aan zijn buik en kijk of het betert Krampjes komt veel voor de eerste maandjes

7 maanden geleden

Ik heb zelfde maar tegen de avond toe de rest van de dag drinkt hij perfect zo raar en dan blijft hij precies ook twee uur drinken

7 maanden geleden

Mijn baby doet wat jij beschrijft wanneer hij krampjes heeft of nog een (laat) boertje moet laten. Ik probeer dan tussen huilen af en toe toch aan te leggen want vaak gaat het wenen voor de krampen over in wenen van honger. Of soms valt hij gewoon in slaap bij mijn borst zonder veel gedronken te hebben.

7 maanden geleden

Het kan idd dat hij krampjes heeft, maar ik vraag me dan af waarom hij wel gewoon van zijn afgekolfd flesje drinkt? Mij lijkt hij zo te bewegen voornamelijk uit ongeduld.. eens hij dan uit de eerste borst gedronken heeft drinkt hij ook moeiteloos uit de 2e zonder strubbelingen

7 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Het kan idd dat hij krampjes heeft, maar ik vraag me dan af waarom hij wel ...
Had je het 1 keer met die fles of al vaker? Als het.1 keer is zou ik denken dat de krampjes over waren op moment dat je flesje gaf. Anders zou ik het echt niet weten. Dan is het inderdaad bizar dat hij fles wel wil en borst niet.

7 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Had je het 1 keer met die fles of al vaker? Als het.1 keer is zou ik denken ...
Vaker, het lijkt echt ongeduld uit honger. Maar hij laat tegelijkertijd ook veel scheetjes als hij wil drinken, dus het zal een combinatie zijn met zuigbehoefte en is mss wel gesust met de fles voor de krampen ook.. ik hoop gewoon dat het betert want ik wil niet voor snachts enkel afgekolfde melk geven omdat hij van een flesje uiteraard nog meer krampen krijgt

7 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Vaker, het lijkt echt ongeduld uit honger. Maar hij laat tegelijkertijd ook ...
Succes! Gelukkig gaat alles over en wordt het allemaal beter 😉

7 maanden geleden

Klinkt herkenbaar die rusteloosheid, ik kan dat precies ook altijd een beetje toeschrijven aan het sprongetje - veel nabijheid willen maar geen blijf met zichzelf weten...

7 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Vaker, het lijkt echt ongeduld uit honger. Maar hij laat tegelijkertijd ook ...
Mag ik nog wat vragen? Gaf je recent voor het eerst een tuutje? Ik gaf deze middag voor het eerst een tuutje. Vanmiddag kreeg hij een flesje afgekolfde melk. En nu vanavond wou hij amper drinken. Hij deed ook rusteloos aan de borst. Enkel met tuutje kalm te krijgen. 🙈 Ik hoop dat ik niets fout deed door een tuut te geven. Straks wil hij ook alleen maar flesjes... (morgen is hij 7 weken, dus het leek me wel oke om tuut te geven op die leeftijd)

7 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Mag ik nog wat vragen? Gaf je recent voor het eerst een tuutje? Ik gaf dez ...
Nee hij krijgt al langer een tutje, normaal gezien kan een dag een tutje het drinkgedrag niet direct veranderen. De tut in mijn geval helpt zelfs, hierna hapt hij perfect aan

7 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Mag ik nog wat vragen? Gaf je recent voor het eerst een tuutje? Ik gaf dez ...
Geef je een flesje speciaal voor combi borstvoeding?

7 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Geef je een flesje speciaal voor combi borstvoeding?
Ik geef flesje om af en toe eens een flesje te "oefenen" zodat hij dit later ook kan wanneer het van moeten is 😄. En bij bezoek wil ik het ook doen want dan lukt borstvoeding ook niet goed. Ik had dit bij mijn dochtertje ook.

7 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Ik geef flesje om af en toe eens een flesje te "oefenen" zodat hij dit late ...
Ja maar ik bedoel het soort flesje 😀 ik gebruik difrax lovi, geeft t zelfde gevoel als de borst en hij moet groot aanhappen

7 maanden geleden

Reactie op chlovdst

Ja maar ik bedoel het soort flesje 😀 ik gebruik difrax lovi, geeft t zelfd ...
Aah haha 😄 Nee, het is geen speciaal flesje. Flesje van Avent.

7 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Aah haha 😄 Nee, het is geen speciaal flesje. Flesje van Avent.
Dan zou ik eens zo’n lovi flesje aanschaffen 😁