Hallo iedereen,
Ik weet even niet meer wat ik verkeerd doe.
Mijn dochter is 8,5 maand. Wordt 3 februari 9maand en slaapt sinds week voordat ze 8 maand werd slecht. Ze staat steeds op na haar bedtijd. Ze was toen ziek en had de griep dus haar slaap was toen helemaal ontregelt. Maar eenmaal genezen en we terug in haar ritme zaten. Begon ze na haar bedtijd krijsend wakker te worden. Ik paste snugglesmethode maar was elke dag drie uur bezig met terug in slaap te krijgen. Ik ben er dan na twee weken meegestopt en Ik heb haar dan terug mee naar beneden genomen als ze wakker werd en dan was ze steeds bezig met optrekken en stapjes. Na week dan terug snuggles methode maar weer drie uur bezig tot ze slaapt.
Haar schema is:
7u wakker en bv
9u flesje bv in de opvang en 9u15/30 slapen tot 10u
11u krijgt ze groentjes
12u30 flesje bv want eet nog niet voldoende
13u dutje tot 15u
15u30 fruit
17u30 bv aan de borst
19u bv en bedtijd.
Inslapen gaat goed zelfstandig. Dutjes moet ik haar vaak wakker maken.
Heeft wel op korte tijd zoveel geleerd en wilt steeds oefenen. Is volgens Kind&gezin ook voor op haar leeftijdsgenoten ivm mijlpalen en wat ze kan.
De rest van de nacht ligt ze naast me in co sleeper en slaapt ze wel oké. Ze krijgt wel nog nachtvoeding wat ik prima vind. Maar soms staat ze ook gewoon op uren te brabbelen en zich op te trekken en slaapt dan weer zelf terug. Is dit een fase? Doe ik iets verkeerd? Pff weet het even niet meer