9 Reacties
8 dagen geleden
Mijn nichtje van 9 maanden had dit ook, volgens mijn broer. Is zeker een fase en je doet niks verkeerd 🤍
Zij werd ook 's nachts wakker om te brabbelen/zich op te trekken...
Mijn schoonzus en broer zaten toen ook in een heel vermoeide fase.
Ze wordt bijna 12 maanden, maar heb ze niet meer gezien of gehoord. Denk dat het intussen wel beter is opnieuw.
7 dagen geleden
Reactie op chloedg
Ik raad iedereen ook het boek: zachte nachten aan. Top boek!
Vind ik ook topboek!
Maar ik denk ook gewoon een fase. Die van mij is nog nooit goeie slaper geweest maar sinds dit weekend kruipt hij en kan hij dus zelf overal bij om zich recht te trekken. En sinds dit weekend heeft hij ook klaarwakkere momenten in de nacht. Heb ontdekt dat hij na halfuur vrolijk kletsen wel vanzelf weer in slaap valt (terwijl ik anders in slaap voed!).
7 dagen geleden
Reactie op SaarMH
Ik denk dat een nacht van 12u voor jouw kindje misschien te lang is. Gemidd ...
Die van mij krijgt nog twee nachtvoedingen en is net steeds eerder gaan slapen. Haar bedtijd was eerst 21u maar is steeds vanzelf naar eerder bedtijd gegaan naarmate er een dutje wegviel.
11 uur geleden
Reactie op SaarMH
Ik zag deze Instagram post met waarom kindjes ‘s nachts plots wakker worden ...
Oja klopt bij mij!
Vorige week schreef ik hier nog dat hij na halfuur vrolijk kletsen terug in slaap viel maar dat is niet blijven duren. Ik ga nu inderdaad wat oefenen/spelen en na halfuur begint hij keihard te geeuwen en valt dan zo weer in slaap. En daarmee ook nog wat extra verbinding.
Het gekke is dat de blokjes die hij slaapt al sommige nachten een pak langer geworden zijn. (Niet iedere nacht)
4 uur geleden
Reactie op SaarMH
Ik zag deze Instagram post met waarom kindjes ‘s nachts plots wakker worden ...
Ja las het ook vandaag. Hier hebben we gemerkt dat bedtijd wat te vroeg is. Dus we gaan vanavond latere bedtijd doen. 20u ipv 19u want elke avond valse start maar als haar dag toevallig later start en hierdoor pas tegen 21u gaat slapen dan merken we niks.
26 minuten geleden
Hier is het juist hetzelfde, vroeger sliep ze echt super goed. Na haar avondfles direct in slaap gevallen. Vorige week goed ziek geweest waardoor ritme helemaal om ziek was.. nu nog steeds moeite om haar in slaap te krijgen…. Eerlijk gezegd ga ik blij zijn dat ze volgende week terug nr crèche mag zodat alles weer wordt gelijk vroeger..