7 Reacties

3 maanden geleden

Wij geven ‘s morgens (rond 7u) een fles van 180 ml, die ze vaak niet helemaal leegdrinkt. Rond 10u45 à 11u krijgt ze groentepap. Afhankelijk van hoe goed ze die eet, krijgt ze ofwel een beetje water bij, ofwel een flesje melk ter aanvulling. Dan rond 14u30 à 15u nog een fles van 180 ml voorlopig, want ze is nog geen fan van fruitpap 😅 we proberen het wel sinds deze week, maar geraken niet verder dan enkele hapjes. ‘s Avonds rond 18u45 drinkt ze een fles van 210 ml en gaat dan slapen

3 maanden geleden

Mijn dochter om 8u haar eerste flesje

3 maanden geleden

Ons zoontje drinkt rond 7:30-8u een flesje van 210 ml, rond 11-11:30 een groentepap (ca. 150-200 gram), rond 15u flesje van 210ml en rond 19u laatste flesje van 210 ml ◡̈

2 maanden geleden

Reactie op Jantje22

Ons zoontje drinkt rond 7:30-8u een flesje van 210 ml, rond 11-11:30 een gr ...
Hoe oud is jullie zoontje? Wij hebben bijna exact hetzelfde ritme maar wel flesjes van 180ml. En wij geven nog een extra fles om 17u30 en laatste om 19u15 voor slapengaan. De groentenpapjes lukken in de creche zeer goed maar thuis minder(slechts 100g ipv 200g). Van K&G mogen we enkel aanvullen bij de papjes met fles water. Maar dan blijft hij wenen en geven we uiteindelijk toch melk..

2 maanden geleden

Vanaf hoeveel gram is groentepap een volwaardige maaltijd en kan dit het flesje vervangen?

2 maanden geleden

Reactie op chloe2024

Vanaf hoeveel gram is groentepap een volwaardige maaltijd en kan dit het fl ...
150-200gram dacht ik maar hangt van kind tot kind af. Je kan kijken hoeveel melk uw kind na de groentenpap opdrinkt en dan merk je vanzelf wel of het al dan niet nodig is.

2 maanden geleden

Reactie op Sara_W

Hoe oud is jullie zoontje? Wij hebben bijna exact hetzelfde ritme maar wel ...
Ik geef ook melk hoor als het niet goed lukt. Van honger en wenen wordt niemand gelukkig. En ik merk dat dit geen invloed heeft op volgende dagen. Soms eet hij dan wel en is melk niet nodig.