9 Reacties

7 maanden geleden

Mijn zoontje heeft het zelfde beetje , maar bij hem was alles inorde. Ik spoel ook veel met fysiologisch water, meer kan je niet doen . Tenzij de dokter je aanraad van met een maskertje te ademen voor comfort . Toch succes bij de dokter 🤞

7 maanden geleden

Ik heb het 2 weken geleden voor gehad. Ik ging ook naar dokter. Die stelde me gerust dat "hij niet plots gaat stikken", want zo leek het soms. Veel spoelen en met zo'n pompje uitzuigen. Bedje schuin zetten is blijkbaar ook aangenaam. En vochtige lucht. Mijn zoontje sliep overdag heel goed buiten. Als je zelf verkouden bent is buiten zijn ook vaak aangenamer he. Tis wel zielig en akelig he, vond ik ook.

7 maanden geleden

Dochtertje 5 weken, heb ook de indruk dat ze wat verkouden geraakt, ene neusje zit verstopt, ik spoel zoveel mogelijk… ze doet geen koorts, drinkt nog goed, maar is veel rustiger dan anders… normaal tussen 18u-22u wilt ze super veel aan de borst drinken, nu laat ze haar 3u tussen.

7 maanden geleden

Hey dames bedankt voor de reacties. Mijn dochter heeft de adenovirus.

7 maanden geleden

Reactie op tifkeuhx

Dochtertje 5 weken, heb ook de indruk dat ze wat verkouden geraakt, ene neu ...
Hoe gaat het intussen met je dochtertje?

7 maanden geleden

Reactie op MomLi

Hoe gaat het intussen met je dochtertje?
Nog altijd een beetje verstopt. Ik blijf verder spoelen en met peertje, maar is niet ziek ziek, geen koorts, blijft super goed drinken.

7 maanden geleden

Reactie op MomLi

Hey dames bedankt voor de reacties. Mijn dochter heeft de adenovirus.
Hopelijk al wat beter met de dochter ?

7 maanden geleden

Reactie op tifkeuhx

Hopelijk al wat beter met de dochter ?
Nog steeds erg verstopt en een hele erge hoest, was donderdag even terug bij de arts maar de longen klinken goed. Afwachten dus..

7 maanden geleden

mijn dochter van 3 weken heeft ook verstopte neus, na 1 week hersteld en terug verkouden. enorm zielig