Hey mama’s, dochtertje klinkt wat verstopt. Ze heeft zojuist ook een beetje slijmerige melk teruggegeven. Ik spoel wat met fysiologisch water. Geen koorts en drinkt en plast verder goed. Voor morgen al een afspraak ingepland bij de pediater. Maar maak me wel wat zorgen. Verder geen koorts ze drinkt en plast wel goed. Maar vind het beetje akelig omdat ze verstopt klinkt en hele jonge babytjes nog niet kunnen ademen via de mond.
Mijn zoontje heeft het zelfde beetje , maar bij hem was alles inorde. Ik spoel ook veel met fysiologisch water, meer kan je niet doen . Tenzij de dokter je aanraad van met een maskertje te ademen voor comfort . Toch succes bij de dokter 🤞
Ik heb het 2 weken geleden voor gehad. Ik ging ook naar dokter. Die stelde me gerust dat "hij niet plots gaat stikken", want zo leek het soms. Veel spoelen en met zo'n pompje uitzuigen. Bedje schuin zetten is blijkbaar ook aangenaam. En vochtige lucht. Mijn zoontje sliep overdag heel goed buiten. Als je zelf verkouden bent is buiten zijn ook vaak aangenamer he.
Tis wel zielig en akelig he, vond ik ook.
Dochtertje 5 weken, heb ook de indruk dat ze wat verkouden geraakt, ene neusje zit verstopt, ik spoel zoveel mogelijk… ze doet geen koorts, drinkt nog goed, maar is veel rustiger dan anders… normaal tussen 18u-22u wilt ze super veel aan de borst drinken, nu laat ze haar 3u tussen.