8 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg mee, heb precies hetzelfde probleem met mn baby van 6,5 maand. Vandaag was ze van 3 tot 5 wakker, als ik geen tut of borst geef dan blijft ze gwn wakker en soms is dat ook niet voldoende.

2 maanden geleden

Reactie op essie97

Ik volg mee, heb precies hetzelfde probleem met mn baby van 6,5 maand. Vand ...
Awel ja. Meestal werd ze wakker. Ze dronk en sliep verder. Terwijl nu is ze precies wakkerder. En ze dronk ook gwn een borst en sliep verder en drie uur later de ander. En nu is het een borst en halfuur later weer de ander en dan nog sussen met de tut tot ze slaapt. Hoeveel dutjes doet die van jou? Ik dacht mss laatste dutje weglaten

2 maanden geleden

Reactie op fatima92

Awel ja. Meestal werd ze wakker. Ze dronk en sliep verder. Terwijl nu is ze ...
3 dutjes, ochtend 60 min, middag 60/120 min Middag 60 min. Maar dat varieert weer heel erg, ene keer slaapt ze meer dan de andere dag. In de avond gaat ze rond 19 a 20 u naar bed

2 maanden geleden

Reactie op essie97

3 dutjes, ochtend 60 min, middag 60/120 min Middag 60 min. Maar dat variee ...
We zitten dus op hetzelfde. Geen idee wat dit nu is. Al die mijlpalen zullen er ook voor iets tussen zitten zeker maar het maakt me zo onzeker

2 maanden geleden

Reactie op essie97

Ik volg mee, heb precies hetzelfde probleem met mn baby van 6,5 maand. Vand ...
Herkenbaar. Ons zoontje doet overdag steeds korte dutjes, over de middag met een beetje geluk soms iets langer en gaat 's avonds ook slapen tussen 18u-19u. Het in slaapvallen loopt de laatste tijd moeilijker. En komt in de avond om het uur weer wakker. Eens ik ga slapen en hij weet wakker is, slaapt hij de rest van de nacht naast mij. Zo drinkt hij wanneer hij wilt en worden we miniem wakker. Om 5u is hij dn klaarwakker om aan de dag te beginnen. Tijdens de nacht heeft hij momenten waarop hij ineens ook klaar wakker is en dn 1 à 2u ni wilt slapen. We blijven hem dn sussen, wiegen, borst geven, rondlopen, squats etc, maar niets helpt. Het is vermoeiend maar ik denk dat het er voor (nog) even bij hoort. Ooit vinden ze wel hun draai en zullen de nachten niet meer onderbroken worden. Wij kijken er alvast naar uit 😂😅💪🏼🤭

2 maanden geleden

Hier ook baby van 6,5maand. Gelijkaardige dutjes. Om 19u in slaap. Komt de laatste weken verschillende keren wakker snachts. We geven snachts een extra flesje en drinkt ochtendflesje(7u30) ook helemaal op dus wel nood aan nachtvoeding dan denk ik. Droomvoeding helpt niet om het wakker worden snachts te vermijden. Hier wel gelukkig een baby die zichzelf normaal na 5/10min wenen in slaap krijgt. Dus staan maar op snachts indien hij blijft wenen na 15min. Vermoed of hoop ook dat het een sprongetje is en hopelijk tijdelijk 🤞

2 maanden geleden

Reactie op LucyDC

Herkenbaar. Ons zoontje doet overdag steeds korte dutjes, over de middag me ...
Hoeveel dutjes doet jouw kindje?

2 maanden geleden

Reactie op Sara_W

Hier ook baby van 6,5maand. Gelijkaardige dutjes. Om 19u in slaap. Komt de ...
Die van huilt niet eens. Die zeurt of brabbelt en dat op t uur haha