9 Reacties

4 maanden geleden

Lukt het niet om haar meteen na dat halfuurtje te laten slapen? Ik denk dat het moet wennen dat er een dutje wegvalt. Ik probeer hier het middagdutje te verlengen. Hij wordt nu na 45 min nog steeds wakker maar als ik hem wieg valt hij al rap weer in slaap. In het begin was dat niet, toen was hij klaarwakker en begreep precies niet wat de bedoeling was.

4 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Lukt het niet om haar meteen na dat halfuurtje te laten slapen? Ik denk dat ...
Nee dat lukt niet. Die is dan klaar om te spelen

4 maanden geleden

Reactie op fatima92

Nee dat lukt niet. Die is dan klaar om te spelen
Oei...die van mij was vannacht om 4u klaar om te spelen 🙈

4 maanden geleden

Reactie op MariekeD88

Oei...die van mij was vannacht om 4u klaar om te spelen 🙈
Oei haha die kids toch. Wij maar denken en hun lekker hun zin doen 😂

4 maanden geleden

Ik heb dat ook aan de hand! Ik worstel heel erg met bedtijd s avonds, ze wordt hier ook altijd weer wakker na een kort blokje s avonds... Ik zoek naar de magic key om haar aan de nacht te laten beginnen maar die vind ik voorlopig niet

3 maanden geleden

Hier ook moeite met het bedroutine savonds. Rond 3 maanden sliep ze door van 22u (laatste voeding) tm 7u. Dan zijn we in slaapregressie terecht gekomen van heel wisselende nachten met soms elke uur wakker. Nu gaat dat gelukkig beter en is ze 2/3x wakker op de nacht maar naar bed gaan is zoals bij jou lastig. Als we de wakkertijden aanhouden zou ze vaak rond 19.30 moeten slapen en is ze ook al wat moe, maar als ik haar dan in bed leg is ze na een 30/60 min weer wakker. Dan geef ik tussen 20/21u nog een keer een voeding en dan slaapt ze 2u en geef ik nog een laatste voeding en dan slaapt ze pas wat meer door tot in ieder geval 02.30. Ik geef BV en ze drinkt ook nog wel meer dan gemiddeld op 24u.

3 maanden geleden

Reactie op saar11

Hier ook moeite met het bedroutine savonds. Rond 3 maanden sliep ze door va ...
Klinkt heel normaal voor de leeftijd. Ik heb dat ook. Alleen die van mij gaat om 20u30 slapen. Ze slaapt nog late dutje rond 18u. Ze zeggen dat als je kindje na bedtijd na 30min of uur wakker wordt dan is bedtijd te vroeg. En je kan best 13u tellen vanaf dat ze wakker is. Ik heb dat dus geprobeerd en ze slaapt beter. Maar natuurlijk die van mij doet wel nog een late dut omdat ze vier dutjes doet en niet lang kan wakker blijven. Nog maar 1u30

3 maanden geleden

Reactie op fatima92

Klinkt heel normaal voor de leeftijd. Ik heb dat ook. Alleen die van mij ga ...
Ofwel bedtijd te vroeg, ofwel te veel (of te weinig) slaap overdag. Wij hebben slaapjes overdag nu ingekort en zien stilletjes wel verbetering...

3 maanden geleden

Reactie op Dgf

Ofwel bedtijd te vroeg, ofwel te veel (of te weinig) slaap overdag. Wij heb ...
Hoe zijn de dutjes bij jou? Zij is meestal om 7u30 wakker en slaapt dan opnieuw om 9u. Soms uurtje soms minder soms langer. Afhankelijk van haar eerste dutje is haar tweede rond 11u30/12u , die is soms lang en soms kort. Rond 15u30/16u weer dutje en dan weer eentje om 18u, meestal 30min. Heb haar wel vroeger proberen in bed te leggen maar dan stond ze terug op. Vandaag wou ze niet slapen om 18u dus ga ik haar rond 19u30/20 in bed leggen en eens zien. Mijn dochter is 22wk oud