4 Reacties
4 maanden geleden
Heb je eens geprobeerd om de eerste dutje dus van 7-10u in te korten? En wat dit doet met haar ritme overdag? Wel heel goed natuurlijk ondanks de vermoeidheid overdag, slaapt ze wel door in de nacht. Hier ook een dochter van 19 weken. Overdag gaat moeizaam maar doet toch 1 goeie dutje en de rest zijn hazenslaapjes vanaf 21-22 uur slaapt ze door maar drinkt wel nog 2 keer daarna.
4 maanden geleden
Reactie op MomLi
Heb je eens geprobeerd om de eerste dutje dus van 7-10u in te korten? En wa ...
In de week dat mijn oudste dochter thuis is slaapt ze tot 8u omdat ze dan op moet om mee te gaan naar school, maar dan is ze ook moe in de voormiddag maar wilt ze ook amper slapen. Ze krijgt 8 borstvoedingen op eigen vraag en ritme, laatste keer tussen 21u-22u en slaapt dan door, dus ik veronderstel dat het niet door te weinig voeding kan zijn dat ze minder goed slaapt, groei en gewichtscurve zijn zeer goed.
4 maanden geleden
Ik denk dat het een beetje bij de slaapregressie/ sprong 4 hoort…ons zoontje kan overdag ook heel moeilijk in slaap vallen, toont ook idd signalen van moe te zijn…wat bij ons wel helpt is de draagzak, daar moet ik wel nog steeds geduld voor hebben, kan soms nog steeds 30-40min duren tot hij effectief in slaap valt. Maar dan zijn het meestal ook wel micro dutjes…verder zet ik ook altijd een bepaalde playlist op wanneer hij slaapt, als deze al ong. 5 min aan het afspelen is terwijl hij nog in slaapzak ligt zet ik hem pas dan zijn bedje. Ik probeer de omgeving waarin ik hem neerleg ook zo stil en donker mogelijk te houden
4 maanden geleden
Reactie op kasialasinska
Ik denk dat het een beetje bij de slaapregressie/ sprong 4 hoort…ons zoontj ...
Had ook al aan de sprong gedacht… ze is niet overdreven lastig met zo weinig slaap, het beste dat ze slaap is in onze armen, slaapzak lukt niet direct, ze wilt dan vooral rond kijken en alles gezien hebben. Kamertje is hier ook altijd donker en rustig enkel haar moonie ligt aan. Deze middag is een slaapje van 30 min gelukt en 5 min in de wagen en dat waren de enige dutjes die ze deed vandaag 🙈