4 Reacties
6 maanden geleden
Hallo, onze dagplanning ziet er als volgt uit: voeding op de volgende uren: 3u, 7u, 10u30, 13u30, 17u30, 19u30 en 22u30. Iedere keer 160ml. Mijn zoontje is nu ook 10 weken oud en na zijn voorlaatste voeding van 19u30 rust hij nog een beetje uit op ons terwijl we tv kijken erna speelt hij nog altijd een half uurtje op zijn speelmat in het park. Als ik zie dat hij moe komt dan leg ik hem rond 20u15 dan leg ik hem boven te slapen in zijn slaapzakje. Zo hebben wij wat tijd over om op te ruimen. Overdag slaapt hij om 11u30 tot 13u en 15u tot 16u30. Dat varieert soms, hij slaapt ook boven met de rolluiken een beetje open en de deur half open zo weet hij dat het geen nacht is en komt hij zelf wakker na 1u30. De overige mini dutje doet hij in de maxicosi of terwijl ik ga wandelen met de buggy. Ik blijf ook niet altijd expres thuis voor zijn dutjes, die slaapt hij dan uit in zijn buggy. Kprobeer mij aan een schema te houden, maar int weekend is dat soms moeilijk. 😆
6 maanden geleden
Reactie op livinia36
Hallo, onze dagplanning ziet er als volgt uit: voeding op de volgende uren: ...
Werken jullie dan met een babyfoon? Mijn zoontje is nu 8 weken en slaapt enkel goed in de draagzak, in de wieg beneden zijn het maar hazenslaapjes. Ik durf hem nog niet alleen boven leggen, maar denk dat hij daar wel beter zou slapen. Is de routine eten/verversen/spelen/slapen?
6 maanden geleden
Hier 12 weken oud :) laatste flesje is rond 21u, als ze hiervoor een badje krijgt is ze duidelijk meer moe. Ze drinkt 5-6 flesjes van 120ml-140ml, meestal om de 3u overdag. Nu slaapt ze overdag in haar parkje, maar vroedvrouw raadt aan om ook eens overdag in haar bedje te proberen
6 maanden geleden
Reactie op Dvne
Werken jullie dan met een babyfoon? Mijn zoontje is nu 8 weken en slaapt en ...
Ja ik leg hem boven te slapen sinds dat hij 6 weken oud is met babyphone. De dagplanning kan uiteraard altijd veranderen naarmate hij ouder wordt. Als ik zie dat hij in slaap valt dan leg ik hem boven in zijn slaapzak. Een routine heb ik niet echt qua eten/verversen etcetera. Ik doe het echt op het gevoel. Meestal doet hij maar 1 grote dut op een dag van 2u, daarmee heeft hij voldoende ;)