12 Reacties
7 maanden geleden
Hoi,
Onze dochter is 6 weken en wij gebruiken de anticolic flessen met speentje 4. Ze heeft last van wat reflux en was de voorbije weken niet genoeg verzadigd na een flesje. Wij zijn daarom omgeschakeld naar Nutrilon Omneo. Dat is een dikkere pap waardoor we sindsdien van speen 3 naar speen 4 zijn overgeschakeld.
7 maanden geleden
Ons meisje vandaag 7 weken, ook al aan speen 4 van de avent (dit al sinds ze 3 weken was)
7 maanden geleden
Hangt van de speen en pap af. Wij hebben de classic en anti-colic spenen en gebruiken de Nutrilon omneo pap, die is dus al wat dikker. Zoontje is 2,5 week oud en gebruikt speen 3. Met de profutura pap konden we nog speen 1 gebruiken.
Maar wij hebben dus die lange spenen, niet de platte die meer op een tepel lijken. Heb al gehoord dat je bij de platte ook een vrij grote speen moet gebruiken van in het begin.
7 maanden geleden
Reactie op Liiese_
Hangt van de speen en pap af. Wij hebben de classic en anti-colic spenen en ...
Klopt wij moesten met de platte al in het moederhuis beginnen met 3
7 maanden geleden
Ik heb avent gebruikt en ik was er niet zo content van, en hoor vaak dat het niet zo鈥檔 goeie flesjes zijn
7 maanden geleden
Reactie op Evy De Stoop
Ik heb avent gebruikt en ik was er niet zo content van, en hoor vaak dat he ...
De nieuwe flesjes heb ik al gehoord zijn inderdaad niet meer zo goed. Ik heb nog de oude flesjes van advent al een grote tijd voor ik zwanger was aangekocht en dit loopt hier perfect met onze dochter al sinds de geboorte en ze is nu 11 weken