3 Reacties
één jaar geleden
Ik ben een first time mommy en ben hier ook heel angstig over. Zelfde verhaal, super lieve vrienden en familie. Maar soms is het me echt tot huilen toe als ik er aan denk dat ik zal moeten delen.. Ik denk dat dit wel zal beteren eens het zo ver is en het soms ook een opluchting kan zijn om even te kunnen delen. Bv na een slapelozen nacht…
één jaar geleden
Waar komt die angst vandaan of wat denk je dat er gaat gebeuren? Het is goed om hierop te reflecteren voor je kleintje er is. Ik ben ook first time mama en ik ga er gewoon voor zorgen dat we de bezoeken geleidelijk aan gaan laten verlopen en niet iedereen op 1 week. Als het teveel is, zullen bezoeken uitgesteld worden tot ik/we er wel klaar voor zijn. Familie en vrienden moeten dit maar begrijpen en je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen 😘
één jaar geleden
Reactie op Anoniem1599
Ik ben een first time mommy en ben hier ook heel angstig over. Zelfde verha ...
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben dat met dit gevoel zit ookal wens ik het natuurlijk niemand toe!
Ik ga er het positieve van proberen inzien want zoals je zegt na de zoveelste slapeloze nacht is de hulp van de grootouders meer dan welkom. Ik hoop ontzettend hard dat het gevoel verdwijnt eens de baby er is.