29 Reacties
één jaar geleden
vandaag terug gegaan voor echo en vruchtje was 11mm en zag er allemaal goed uit, hartslag etc. Wel zag ze bloed bovenaan de baarmoeder en baarmoederhals, dus de kans bestaat dat ik nog bloeding krijg, maar dat hoeft niks te betekenen omdat ze dat nu al gezien heeft en niks met het vruchtje te maken had. 🙇🏻♀️ voor de zekerheid binnen een week weer echo 🤞🏻
één jaar geleden
Pfft net wakker geworden van nachtmerrie, in de nachtmerrie had ik een miskraam gekregen 🥲
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Pfft net wakker geworden van nachtmerrie, in de nachtmerrie had ik een misk ...
Oh da’s ni fijn 😢 maar t is maar een droom! In een zwangerschap zijn dromen vaak heel fel en intens en raar. Vorige zwangerschap droomde ik dat ik op bevallen stond maar er maar geen baby uit kwam enzo, en vaak dat ik terug met exen samen was 😂 en vriendinnen van mij hadden hetzelfde voor 🙈 akward wel 🤪
één jaar geleden
Pfft , de zoveelste ruzie met me vriend, en ja weer mega veel pijn, ik ben zo bang dat ik zo het kwijt geraak. Ben echt bang.
één jaar geleden
Hey! Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik was naar aanloop van mijn eerste echo op 8w6d super angstig. Die echo was goed, hartslagje gehoord enzo en dat stelde me even gerust. Maar nu komt de angst me terug op. Ik mag pas op 10/11 terug voor mijn termijnecho op 13 weken en ben heel bang dat ze plots zal zeggen dat de baby nie gegroeid is... Ik wou dat ik zo een mama was die op een roze wolk zat en geen gevaren zag... Dus snap je volledig!
één jaar geleden
Reactie op hoop op een wondertje
Pfft net wakker geworden van nachtmerrie, in de nachtmerrie had ik een misk ...
Best kut dat dit werkelijk is geworden ;(
één jaar geleden
Onze laatste echo was op mijn 9 weken zwangerschap. Ik ben er morgen 11 weken , volgende week vrijdag aan 12 weken hebben we een nieuwe afspraak. Maar het is al een paar dagen dat ik heel benauwd ben dat ik een miskraam zou hebben. Het is precies of ik heb het gevoel niet meer dat ik zwanger ben... op de echo van 9 weken was alles in orde, het was ook mooi gegroeid en de hartslag was goed.