7 Reacties

2 maanden geleden

Hoeveel eet ze per papje? Misschien de hoeveelheden beetje per beetje verhogen? Melk blijft de hoofdvoeding tot 1 jaar dus maak je maar niet teveel zorgen! Je gevoel blijven volgen!

2 maanden geleden

Hier een zoontje die ook rond dezelfde leeftijd is hij krijgt bv en eet nu per dag 300 gram patatjes en soms 250 gram fruitpap soms eens geen fruit per dag omdat hij nog alle dag ook heel veel bv wil. Ik geef altijd eerst de borst en pas een half uurtje erna bied ik de patatjes aan als hij 300 gram gegeten heeft komt hij ook al 2 u later terug voor de borst vragen ik denk persoonlijk dat dit geen kwaad kan dat ze nog zoveel aan de borst komen.

2 maanden geleden

Reactie op Eline Bracke

Hoeveel eet ze per papje? Misschien de hoeveelheden beetje per beetje verho ...
Ze eet meestal maar 100 - 150gr en dan heeft ze helemaal genoeg

2 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor. Eet zelfs ook niet veel groenten. En drinkt overal en nachts om de 3u/4u

2 maanden geleden

Reactie op fatima92

Hier hetzelfde hoor. Eet zelfs ook niet veel groenten. En drinkt overal en ...
Ze begint idd ‘s nachts ook om de 3u te drinken. En ze wilt geen dutjes alleen meer doen, enkel in de draagzak 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Kyravm

Ze begint idd ‘s nachts ook om de 3u te drinken. En ze wilt geen dutjes all ...
Die van mij doet dat al van de geboorte. De dutjes gaan goed. Ze heeft gewoon nog veel nachtvoeding nodig

één maand geleden

Mijn zointjes eetritme lijkt precies volledig naar de avond en nacht te schuiven. Hij eet en drinkt amper tussen 6u 's ochtends en 17u. Vanaf dan drinkt hij weer heel goed en als je de patatjes aanbiedt waar ik smuddags alle moeite voor deed gaan die in mum van tijd binnen. 's Nachts drinkt hij ook veel borstvoeding. Ik weet niet goed hoe ik dat moet omdraaien. Ik kan het er overdag toch ook maar blijven proberen aanbieden. Iemand tips?