6 Reacties
één maand geleden
Ik volg even mee! Ons zoontje sliep ook heel goed sinds hij 5/6 maand was, van 19 tot 6 hele nacht door. In slaap vallen in de avond was ook geen probleem geweest en dat sinds dat hij 4 maanden was, viel meestal direct in slaap na zijn laatste flesje.
Sinds een paar dagen hebben we ook opgemerkt dat hij in het midden van de nacht wakker wordt en heel hard begint te huilen (wel niet zoals hierboven hele nacht) na zijn flesje wordt hem rustig…
Maar wat ons grootse “zorgen” is dat hij heel moeilijk in slaap valt duurt soms een uur of twee… je ziet dat hij heel graag wilt slapen maar vecht er hard tegen.
Bij ons komen de tandjes ook al goed door…hij heeft er 4 boven en 2 onderaan ondertussen…
één maand geleden
Hi, ik kom er toevallig net uit. Biij mn dochter was het op 7.5 mnd begonnen. Opeens tandjes onderaan aan het krijgen, wou niet drinken en slapen. Het heeft wel gelukkig maar 2 dagen geduurd. Ik ben daardoor wel gestopt met borstvoeding omdat ik dacht dat ze het niet wou drinken vanwege mn zwangerschap😓. Veel succes! In die 2 dagen heb ik amper kunnen slapen, daarna gaat je kind ook mijlpalen meemaken, het is nu een beetje van alles. Hou de moed erin, allea gaat uiteindelijk voorbij💐
één maand geleden
Hier juist hetzelfde. Net 7 maand en slaapt al 2 weken niet zo goed. De eerste tand is 3 weken geleden doorgekomen. Geen idee aan wat het ligt. Ooit zullen de nachten terug beter worden?
Hij wilt ook niet meer in bed gelegd worden/ in slaap krijgen is een drama alhoewel hij overduidelijk moe is. Is dit bij jullie ook zo?
één maand geleden
Reactie op Tove Verschraegen
Hier juist hetzelfde. Net 7 maand en slaapt al 2 weken niet zo goed. De eer ...
Hey! Ja inderdaad, ze is gelukkig tot ze in haar bed ligt en dan is het wenen.. is idd nog maar pas dat ze dit doet. Voorheen binnen 5min in slaap, nu duurt het soms een uur
één maand geleden
Reactie op SarahM1997
Hey! Ja inderdaad, ze is gelukkig tot ze in haar bed ligt en dan is het wen ...
Bij ons hetzelfde! 😣
één maand geleden
Oef. Wij zijn dus niet alleen. Hopelijk snel van voorbijgaande aard. #SlaapIsMijnBesteVriend 🤪