2 Reacties
3 maanden geleden
Helaas heb ik hier geen ervaring mee aangezien ik BV geeft maar als het een troost kan zijn, ons zoontje is morgen 20wk en komt 's nachts nog steeds om de 2u voor een voeding. Sommige kindjes hebben (van horen zeggen) soms gewoon nog de nood van even contact te maken en wat bij te drinken. Andere slapen mss al wat sneller door maar dit is geen standaard. Ntrlk zouden we allemaal liefst willen dat ze gewoon zsm zouden doorslapen, toch? 🤭🙈 Nog even volhouden denk ik dan. En ooit worden de blokjes wel langer en zullen ze de nachten weten te overbruggen, daar ben ik zeker van 😉 Succes allesinds! ❤️💪🏼
3 maanden geleden
Wij hadden een beetje hetzelfde voor een tijdje geleden. Onze dochter, die altijd goed kon drinken, begon opeens heel lang over haar flesjes te doen en dronk ze deze ook vaak niet leeg… hierdoor werd ze ‘s nachts weer meer wakker voor een fles te vragen.
Na dagen/week te proberen haar meer te laten drinken hebben we dan simpelweg een grotere speen uitgeprobeerd, ondanks ze nog niet lang van maat veranderd was. Na een paar dagen hadden we merkbaar al een verschil! Ging natuurlijk niet van dag 1 al beter… nu drinkt ze 4-5 flessen van tegen de 200cc (18 weken vandaag) en slaapt ze bijna elke nacht flink door! Geen enkele baby is hetzelfde natuurlijk maar misschien is dit voor jullie mannetje ook een oplossing!