9 Reacties
één maand geleden
Ik heb ook sneller verkrampte kuiten. Ik neem al van voor de zwangerschap extra magnesium (omdat ik dagelijks fitnesste), en ben dit blijven nemen. Toch nog af en toe last van krampen.
2 dagen geleden
Ik had hier de laatste weken ook enorm veel last van! Maar de vroedvrouw heeft mij de magnesium van meta relax aangeraden en deze is echt top! Ik kan terug iets beter slapen en de krampen in mijn kuiten zijn volledig weg!
2 dagen geleden
Reactie op jolanda1402
Ik had hier de laatste weken ook enorm veel last van! Maar de vroedvrouw he ...
Idem hier, mijn gynaecoloog raadde ook metarelax aan en werkt helemaal prima ☺️. Geen last meer van kuitkrampen en inderdaad, wat betere slaap!
2 dagen geleden
Ik werd de voorbije weken bijna elke nacht wakker van heel heftige krampen in één van mijn kuiten. Had toevallig een kennismakingsgesprek met Kind&Gezin en daar raadden ze me aan om een voetbadje te nemen voor het slapen. Leek me niet iets wat zou helpen, maar was de wanhoop nabij, dus toch maar geprobeerd. Al een week krampvrij! En zo'n voetbadje 's avonds is eigenlijk echt wel leuk 🙊
2 dagen geleden
Ik had sporadisch de kramp in mijn kuit, nu heb ij al 3 dagen de kramp in mijn beide kuiten. Ben vandaag magnesium gaan halen bij de apotheker want heb al de rest ook al geprobeert maar niets helpt.
één dag geleden
Ik neem al 2x per dag metarelax al een paar weken en toch last van gespannen kuiten. Stretchen helpt snachts, maar ook de rest van mn lichaam is gespannen. Het voetbadje wil ik wel eens proberen! Of mss gwn een volledig bad ifv de rest van mn lijf? 🤔 🛀
Zijn er nog mensen die onrus hebben in de armen bvb?