44 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op jolie98
Ik volg.
Bij eerste zwangerschap heel ziek van geweest.
Iedereen zegt st ...
Oh jee dat stelt me al minder gerust 🙈 ik drink wel dagelijks 2 glaasjes cola en sinds enkele weken ook wel wat zure snoepjes maar ja zo een flesje suiker is toch van een ander niveau hé 🙈
22 dagen geleden
Reactie op jolie98
Laat je weten hoe het ging?
Ik duim voor je🤞🏻
Ik laat het hier zeker weten 🙈
22 dagen geleden
Reactie op 1995vantje
Oh jee dat stelt me al minder gerust 🙈 ik drink wel dagelijks 2 glaasjes c ...
Ja inderdaad omdat het echt heel gesuikerd is.
Veel vrouwen zetten verstand op 0 en proberen het zo snel mogelijk leeg te drinken. Dat is wat ik ook ga doen.. Heel snel leeg drinken is ook de enige tip die ik je jammer kan geven.🙈
22 dagen geleden
Reactie op jolie98
Ja inderdaad omdat het echt heel gesuikerd is.
Veel vrouwen zetten versta ...
Ja dat was ik ook van plan op die manier 😅 maar ik heb altijd de neiging om aan mijn eten en drinken te ruiken vooraleer ik het in mijn mond steek en denk niet dat dit nu een goed idee gaat zijn 🙈 onlangs een blikje Fanta met een speciale smaak geprobeerd en die geur was even erg als hoe het smaakte en deed me echt aan een vuile siroop denken ... verstand op 0 zetten dus 🤭
22 dagen geleden
Reactie op jolie98
Ik weet eigenlijk niet of het een geur heeft. Maar misschien inderdaad bete ...
Ik vermoed van wel, zo een mierzoete geur waar je instant van moet kokhalzen (zo beeld ik het me dus in 🙈) 😅 wanneer moet jij de test doen ? 😊
22 dagen geleden
Bij mij hielp het om idd koud te houden en dan zeiden ze 5-10 minuten te tijd om het drankje op te drinken, ik heb het bijna in 1 keer naar binnen gegoten om ervanaf te zijn maar was daar toen echt misselijk van 😂 maar volgens de vroedvrouw van materniteit helpt het dus om echt je 5-10 minuten te nemen om rustig aan slokjes te pakken. 🙈
22 dagen geleden
Reactie op Debsfr
Bij mij hielp het om idd koud te houden en dan zeiden ze 5-10 minuten te ti ...
Aha dat is wel een goede tip! Want ik was ook van plan het in 1 keer op te drinken maar lijkt me, als je er zo over nadenkt, wel verstandiger om het in korte beetjes in 5-10min op te drinken 🙈 bedankt voor de tip! Zou je water tussendoor mogen drinken?
22 dagen geleden
Reactie op 1995vantje
Aha dat is wel een goede tip! Want ik was ook van plan het in 1 keer op te ...
Heel veel succes!! 🍀🍀 Ik mocht niets tussendoor drinken. Maar heb een uitgebreide test gehad dus weet niet of er verschil zit tussen die korte en de uitgebreide versie. Qua drinken tussenin🤗
22 dagen geleden
Reactie op Debsfr
Heel veel succes!! 🍀🍀 Ik mocht niets tussendoor drinken. Maar heb een ui ...
Dankjewel! En aha ja dan moet je idd nuchter zijn... ik zal nog zien of ik een slokje water nodig ga hebben of niet 🙈
22 dagen geleden
Ik heb die vandaag ge daan en vond het vies ik voelde me slecht maar heb toch een goede uitslag gehad
22 dagen geleden
Reactie op 1995vantje
Ik vermoed van wel, zo een mierzoete geur waar je instant van moet kokhalze ...
04/12 en kijk er echt tegenop.
Bij eerste zwangerschap heb ik de grote ook moeten doen en heb toen overgegeven, bij poging 2 ook overgeven.
Toen heb ik een week moeten prikken in de vinger. 😅
22 dagen geleden
Reactie op jolie98
04/12 en kijk er echt tegenop.
Bij eerste zwangerschap heb ik de grote oo ...
Komt wel goed! Ik heb net het drankje gedronken en al bij al viel het nog mee 🙈 heb het wel niet in 1 keer gedronken maar zoals iemand hier zei in 5-10min. Valt wel zwaar op de maag... je kan ook kiezen om dit nu ook zo te doen hé een weekje vingerprikken! Ik heb dit zelf ook gedaan maar wou graag weten wat dat drankje ook met me deed 🤭 Verpleegkundige van beroep dus de nieuwsgierigheid neemt het hier soms over 🙈 maar in las dat je nog steeds zo misselijk bent over het algemeen? Dan zou ik het zeker eens bespreken met je vroedvrouw en eventueel terug vingerprikken? Weet alsinds dat die optie er ook is! Brengt trouwens beter in kaart hoe je lichaam reageert dan in 1 keer een ongebruikelijke hoeveelheid suiker dat je niet gewoon bent 🙈
22 dagen geleden
Reactie op lololilmhcxu2345
Ik heb die vandaag ge daan en vond het vies ik voelde me slecht maar heb ...
Hier net gedronken en ik vond het op zich nog meevallen 🙈
22 dagen geleden
Reactie op Lot1997
Welk smaakje nemen jullie? Want ik kan binnenkort kiezen tussen citroen en ...
Hier geen keuze gehad... hier was het citroen en dat viel best mee maar vond niet dat het naar citroen smaakte 😅
22 dagen geleden
Reactie op 1995vantje
Komt wel goed! Ik heb net het drankje gedronken en al bij al viel het nog m ...
Helaas heeft de gynaecoloog me gezegd dat ik het drankje moet drinken. Ze hebben me de keuze niet gegeven..
Blij dat het toch meeviel voor jou, hopelijk valt het zware gevoel op de maag straks toch weg voor je. 🤞🏻🤞🏻
22 dagen geleden
Reactie op jolie98
Helaas heeft de gynaecoloog me gezegd dat ik het drankje moet drinken. Ze h ...
Is er een reden waarom je het "moet"? Voorgeschiedenis of hoger risico op zwangerschapsdiabetes? Want uiteindelijk blijf jij wel diegene die de keuze maakt ... ik vind het jammer dat er vaak weinig uitleg gegeven wordt en dat ze bepaalde zaken verplichten... want bij jou zou het echt jammer zijn dat je er opnieuw van zou moeten overgeven en de test dus niet lukt 🤷♀️ en tot nu toe echt nog cava 😊