13 Reacties

vorig jaar

Bij mij wordt mijn zus de meter en de stiefvader van mijn vriend wordt peter. 😊

vorig jaar

Mijn zus wordt meter, zij is al meter van iemand anders maar daar kijken wij niet naar. De beste vriend van mijn vriend wordt de peter.

vorig jaar

Ik kies mijn beste vriendin en mijn vriend kiest zijn beste vriend die hij al kent van toen ze kind waren. Aan onze familie willen we het niet vragen. Hij heeft enkel nog contact met zijn vader en ik heb de laatste tijd ook zo goed als geen contact meer met mijn familie. Dus familie geeft zeker ook geen garanties want ook daar kan vanalles mislopen helaas.. paar jaar geleden had ik een supergoede band met 1 van mijn zussen maar die is kapot gegaan omdat ik niet enkel tijd heb voor haar dus ja.. veel succes met de zoektocht 🍀

vorig jaar

Mijn tweelingzus gaat meter worden en de neef van mijn vriend gaat Peter worden. We moeten ze nog vragen. Iemand tips voor leuke manieren om het te vragen? :)

vorig jaar

Ik heb 2 zussen waarmee ik een goede band heb en die graag kindjes zien, dus ik kies logischerwijs eerst m'n oudste zus 😊

vorig jaar

Hier zitten we met hetzelfde probleem. Mijn man neemt zijn broer als peter, maar ikzelf ben enig kind. Ik wil ook mijn familie niet vragen, maar dan blijft er inderdaad niet veel keuze over. We hebben enkel grotere vriendengroepen en daaruit wil ik niet 1 iemand kiezen...

vorig jaar

Ik heb mijn enige zus als meter en de oudste broer van mijn partner als Peter. Ik ging ervan uit “bij wie wil ik dat mijn kindje wordt opgevoed indien wij dat niet meer kunnen”. Misschien een vreemde gedachtegang maar dan zegt je gevoel wel snel wie de juiste persoon is. Voor een tweede kindje zou ik mijn enige nicht nemen aan mama’s kant en de jongste broer van mijn partner.

vorig jaar

Hier een hele goeie vriendin en de dochter van mijn schoonzus. Mijn 2 zussen zijn al meter van mijn 2 oudste, ouders hebben we beiden niet meer. Mijn broer woont in portugal dus die wou ik ook niet. Nu een andere papa en die wou jonge mensen als meters dus daarmze

vorig jaar

Ik weet het ook niet zo goed want mijn broertje en zusje zijn nog heel jong dus ik weet niet wie ik van mijn kant moet vragen

vorig jaar

Mijn beste vriendin ( al vriendinnen van kleutertijd) meter en de broer van mijn vriend Peter. Ik heb zelf een broer met niet aangeboren hersenschade en die hebben we bekroond tot hulp- Peter waar hij ook heel trots op is 🙂

vorig jaar

Van de eerste is mijn papa en mijn schoonmama Peter & meter , ik was toen 16j en dat leek mij toen het beste. Van ons 2de kindje zal mijn zus en mijn pluspapa meter & Peter worden.

vorig jaar

Wij kiezen er bewust voor geen meter en Peter te kiezen voor onze baby wegens geen religieuze overweging en ook geen uitgelezen kandidaten voor deze rol. Zijn er nog mensen die hierop gewoon passen?

vorig jaar

Reactie op LotteBEL

Wij kiezen er bewust voor geen meter en Peter te kiezen voor onze baby wege ...
De zus van mijn pluspapa is onlangs mama geworden en zij hebben er ook voor gekozen om geen meter & Peter te nemen. Bij hun is het wel voornamelijk om geen discussies te hebben met de familie..