13 Reacties
één dag geleden
Ik heb om de 4 weken een echo (Belgie), maar dat hangt van de gynaecoloog af. Er zijn dacht ik maar 3 "verplichte" echo's. Ik vind elke maand soms al lang wachten...
één dag geleden
Reactie op inne88
Hier ook België.. maar 9weken wachten pff.. 🤯
Dan zou ik in tussentijd toch een monitor vragen bij de vroedvrouw of een pretecho... zo lang zou ik niet kunnen wachten (ben sowieso al heel ongeduldig en onzeker). Maar op zich zijn al die echo's niet nodig he... ik vind het eerder telkens een geruststelling!
één dag geleden
Reactie op Evelienvs92
Dan zou ik in tussentijd toch een monitor vragen bij de vroedvrouw of een p ...
Heb 2w geleden een pretecho gehad en deze week zaterdag (aan serieuze korting 😅) maar het kriebelt fameus om te bellen naar mijn gyn voor toch een echo. Ze weet dat ik heel onzeker ben en ze zei ook met de 21w echo dat ik altijd mocht bellen voor een extra echo 🙂 ben ook altijd wel gerustgesteld als ik van de gyn kom. Pretecho is leuk maar geen medisch controle natuurlijk.
één dag geleden
Ik heb nog een 24w + suikertest gehad bij mijn vroedvrouw. Op 26w een extra controle bij de gynaecoloog owv risico op zwangerschapsvergiftiging en op 28w nog bij mn vroedvrouw. En dan weer op 30w bij de gynaecoloog.. Ben dus heel blij zo.
Kan je niet bij je vroedvrouw terecht voor een echo? Je hebt recht op 12 terugbetaalde consultaties bij de vroedvrouw vóór je bevalling..