11 Reacties
11 dagen geleden
Als eerste kan ik je de tip geven om de Always Discreet broekjes te kopen 😉 Die waren voor mijn eerste bevalling echt zalig en zullen nu bij men tweede ook zeker mee zijn! Ik deed in het begin er nog een extra kraamverband in en eens het bloeden was verminderd, droeg ik deze tot ik zo goed als genezen was😉
Ik keek inderdaad veel naar de lijstjes online en deze vergeleek ik toen. Zo had ik eigenlijk meer dan voldoende mee. Indien je van plan bent om flesvoeding te geven en je wilt daar een specifieke fles voor gebruiken, raad ik aan om deze mee te nemen. Ik heb van iemand gehoord dat haar kindje niet uit haar gekozen flesje wou drinken omdat ze in het ziekenhuis een ander heeft gekregen bij de geboorte. Fopspeentjes nam ik ook zelf mee, Hier is het bibs of frigg. 🫶🏻
11 dagen geleden
Reactie op Joke2001
Als eerste kan ik je de tip geven om de Always Discreet broekjes te kopen � ...
Ik heb daar ook inderdaad een goed ervaring mee met de Always discret broekjes want had de eerste 3 dagen van mijn menstruatie enorm veel bloedverlies (sorry voor de details😅) en die waren echt top ! En dankjewel voor raad ❤️
10 dagen geleden
Reactie op Anber123
Bij ons in het ziekenhuis raadden ze 2 jaar geleden always af. Ik heb toen ...
Weet je waarom de broekjes van Always afgeraden werden?
8 dagen geleden
Tijdens de bevalling heb ik grotendeels in enkel een T-shirt doorgebracht 😄 of naakt want heb veel onder de douche gestaan.
Er loopt toch de hele tijd vocht enzo uit je vagina. Dus had zo soort onderbroek van het ziekenhuis met verband in gekregen.
Handdoeken zelf mee te nemen
Pampers krijg je en je kan een verzorgingsset aankopen. Ik had borstvoeding dus Voedingskussen is handig.
Had denk ik 3 of 4 setjes kledij voor de baby mee.
Voor mezelf gewoon heel makkelijke en comfortabele kledij, sloefen of teenslippers.
7 dagen geleden
Wat ik bij de eerste veel gebruikt heb tijdens de bevalling;
-druivensuiker / Aquarius
- hoofdtelefoon en een mooie rustige afspeellijst op
Spotify
- sfeer lichtjes (bv kerstlampjes om de sfeer huiselijker te maken)
- nadien dik kraamverband van de Kruidvat.
- een peribottle (spoelfles) voor tijdens het plassen.
- borstvoedingskussen
-genoeg t-shirts want mijn God, die eerste dagen zweet je nogal af, zeker als je veel vocht hebt opgehouden op het einde.