Dag mama’s,
Zijn jullie babykamers al af?
Zo ja, mag ik een foto zien?
Alsook ben ik op zoek naar baby orginazer voor in de kast en commode , iemand tips?
Ik krijg sinds kort paniek omdat we nog niets af hebben. 🤣
We hebben wel alle benodigdheden al, geboorte kaartjes en geboorte geschenken zijn gelukkig wel al gekozen. 🫣
Alle tips & tricks zijn welkom!❤️
Wij zijn nog onder constructie van de babykamer😂 maar heb voor in en naast de commode van Ikea een orginazer gekocht en voor in de kast ook, die vallen allemaal onder de naam skubb , zo de bakjes van 6 en dan zo de variant doos met vakken. 😂 Die lijken ons zo handig. Je hebt er verschillende maten in en dan kleur wit of zwart.
Wij zijn nog onder constructie van de babykamer😂 maar heb voor in en naast ...
Ooeeefff😮💨😮💨 zijn wij niet alleen!🫣🤣
Ga ik zeker eens opzoeken, dankjewel! Er zijn zo veel soorten orginazers dus hoor ik graag ervaringen van anderen. 🫶
Onze babykamer is nog onderweg. Ik merk vooral dat ik de kast mis en niet zo zeer alle andere dingen. Ik verzamel nu haar kleren in een andere kast maar ben precies een paar weken geleden mijn overzicht verloren dus nu mag de kamer wel stilaan gaan komen 😂
Wij zijn aan het bouwen, dus hier zal ze wel in een kamer kunnen na een paar maanden, maar aangezien we verhuizen binnen ongeveer 1 jaar, maken we hier geen speciale plannen meer. Ze zal alles hebben wat ze nodig heeft, maar denk dat voor de baby een goed comfort en warme thuis belangrijker zijn dan hoe de kamer eruit ziet🤗komt dus zeker goed! Er is nog tijd😅🤞🏻
Wij zijn hier nog bezig met verbouwingen... dus onze kamer en de kamer van de baby is ook nog in de maak 🙈 hopelijk is het af tegen dan en anders is het tijdelijk in de living te doen, gelukkig is die groot genoeg om het comfortabel te maken 😊 toch wel lichte stress hier 🙊 en zoveel zin om in te richten en te doen!
Ik deel mijn slaapkamer met de baby aangezien ik nog bij mijn ouders woon. Maar de wieg, commode en al haar andere dingetjes staan allemaal al op hun plek. Gezien mijn kamer erg groot is, kan ik de kamer gaan scheiden zodra ze wat groter wordt, maar voorlopig gaat ze in de co sleeper en aangezien ik alleenstaande moeder wordt, vind ik dat wel prima zo 🥰
Ik heb me voorgenomen de kamer klaar te hebben tegen het 3e trimester. Ik merk nu al dat ik de Ikea niet meer in 1 keer kan doen en meerdere pauzes moet nemen. Dus mijn 'goed idee' wordt hierdoor bevestigd.
Nog 4 weken te gaan. Gelukkig valt de conge van mijn man ertussen 🥰🤣
Ik heb me voorgenomen de kamer klaar te hebben tegen het 3e trimester. Ik m ...
Ik zit vanaf volgende week in m’n 3de trimester en de babykamer is nog een opbergkamer🫣🫣
Mijn vriend heeft 2 weken bouwverlof dus we gaan er dan ook werk van beginnen maken😂
Zeker niet voor iedereen, beseffen we goed genoeg maar onze hele kamer is lichtgele met een boord van Winnie The Pooh'tjes (dank aan schoonmama). Kamertje moet enkel opgeruimd worden (verfpotten staan er nog 🙈) maar is wel al vanaf 22w klaar...