11 Reacties

vorig jaar

Is het voor op verplaatsing?

vorig jaar

Op verplaatsing gebruik ik gewoon een tetradoek die ik op de verzorgingstafel leg. Ook al op een bankje zo gedaan, maar dan leg ik iets zacht (een trui ofzo) onder het hoofdje. Maar da's het verschil tussen een eerste en een tweede waarschijnlijk. 馃槉

vorig jaar

Reactie op S P 85

Op verplaatsing gebruik ik gewoon een tetradoek die ik op de verzorgingstaf ...
Maar sorry, dat was eigenlijk je vraag niet en begrijp het helemaal als je graag een verschoonmatje gebruikt!

vorig jaar

Voor op verplaatsing hebben wij gewoon een badhanddoek in de luiertas zitten

vorig jaar

Reactie op janackx

Is het voor op verplaatsing?
Ja, voor op verplaatsing 馃槉

vorig jaar

Reactie op S P 85

Maar sorry, dat was eigenlijk je vraag niet en begrijp het helemaal als je ...
Geen probleem 馃槉 Ik leg ook steeds dat matje op de verzorgingsmat in bv. restaurants ofzo. Maar vaak hebben zaken geen mogelijkheid tot verschonen ... 馃槙

vorig jaar

Reactie op misskoefee

Voor op verplaatsing hebben wij gewoon een badhanddoek in de luiertas zitte ...
Dankjewel voor de tip 馃槉

vorig jaar

Opvouwbare luier aankleedkussen organizer tas, waterdichte draagbare babyluier aankleedkussen met kussen, pasgeboren baby douchegift, outdoor reizen mama tas Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VK9u7lknikd&localcountry=BE&url_from=GM7549189778745470976 Hey! Ik kwam op Shein verschillende tegen. Misschien vind je hier wat je zoekt? Succes!

vorig jaar

Ik heb altijd het matje mee van in de luiertas, handdoek en een wegwerp matje van op de foto (een goedkoop van op Farmaline)

vorig jaar

Ik heb onlangs van joolz een verschoonmat gekocht, en ben er super tevreden van. Ik heb ze wel in de solden gekocht voor de helft van de prijs want het is niet echt een goedkope verschoonmatje maar echt heel praktisch ook omdat je het kunt vouwen en is mooi verborgen.