11 Reacties
vorig jaar
Wij hebben er een paar jaar terug eentje gekocht in de aldi van "safety1st" zodat onze puppy niet de trap op ging. 😅
Sinds ons zoontje kan kruipen hebben we deze in de keuken gezet zodat hij niet aan de voer/drinkbak of de oven komt.
Wij zijn heel tevreden van deze.
Wat bol.com betreft is het gwn goed reviews lezen en kijken wat je zelf fijnste vind ook qua montage. Wil je hem vastboren in de muur of gewoon klemmen tussen 2 punten.

vorig jaar
Reactie op janackx
Denk aan vastboren voor de trap boven. Ik ken mezelf, super onhandig, ik wi ...
Ah okee, dat bergijp ik ook wel. Je wil daar inderdaad niet over struikelen.
Wij hebben momenteel de bovenverdieping niet nodig met ons zoontje dus ia voor ina minder probleem😅
Wij hebbem die vann safety1st nu al iets meer als 2jaar. Word meerdere keren per dag open en dicht gedaan en merk nog niks van kapotte onderdelen gelukkig.
vorig jaar
Reactie op janackx
Lol die had ik al gemeten 🤩🤩
Maar de meeste zeggen tss 68 en 100 cm ofzo
Ja daar heb ik mij dus ook aan mispakt. Je kan da uitbreiden tot dan me n stuk extra aan te kopen… 😂
vorig jaar
Reactie op janackx
Ik heb deze nu gekozen voor boven. We hebben geen ruimte voor het poortje i ...

Moet ge daarvoor boren? Want ziet er wel iets goed uit voor bij ons boven aan de trap 🙈
vorig jaar
Reactie op ShanaDeckers
Moet ge daarvoor boren? Want ziet er wel iets goed uit voor bij ons boven a ...
Ja anders trek je de plamuur er uit.
Er staat wel op bol opgelet door wetgeving onderaan de trap monteren.
https://www.bol.com/nl/p/nooble-oprolbaar-traphekje-veiligheidshekje-hondenhekje-verstelbaar-10-tot-150-cm-breed-kinderhekje-wit/9300000185478242?referrer=socialshare_pdp_androidapp