6 Reacties

vorig jaar

Wij hebben nu nog 2 potten staan maar zullen daarna overschakelen naar nan optipro 2. Onze dochter is nu 6,5 maand dus kunnen we zeker overschakelen.

vorig jaar

Ze zitten blijkbaar met stockbreuk. Apotheek vertelde mij half november terug leverbaar. Ik heb vriendinnen opgebeld om bij hun in de buurt naar de apotheek te gaan. Zo heb ik toch nog paar potten kunnen bemachtigen

vorig jaar

Omg ik had dat ook vorige maand met mijn melk. Ik was ff in paniek. Ik koop er altijd 4 per keer. Zo iets wil ik niet meer meemaken. 馃槹

vorig jaar

Hier ook het geval! De apotheek had ons wel verteld dat we nu normaal gezien weer kunnen overschakelen op gewone melk (hier nan optipro 2). Gezien hij al 8 maanden is en fruit- en groentepap krijgt zouden de spijsverteringsproblemen weg moeten zijn en zou je gewoon weer kunnen overschakelen. Wij gaan dit nu testen!
Jup hier ook. Onze apotheek heeft tot nu toe telkens nog een pot vast kunnen krijgen door ze te laten overbrengen van andere apothekers waar ze mee samenwerken. Zij hadden overigens de klantendienst van Nestl茅 gecontacteerd erover en zij gaven het advies om (desnoods tijdelijk) over te schakelen op de A.R en dan de Nancare fibers zakjes toe te voegen. Dit zou nagenoeg dezelfde samenstelling zijn als de complete comfort..

vorig jaar

Op de site van newpharma is hij wel terug voorradig. Had mij op de mail lijst gezet en kreeg mail dat dit terug beschikbaar was.