10 Reacties

vorig jaar

Hi! Ik heb ook de ergobaby embrace en daarin kan je perfect je kindje met haar gezicht naar voor dragen 鈽猴笍 dus je hebt eigenlijk geen nieuwe nodig 鈽猴笍

vorig jaar

Wij hebben de BeSafe Haven draagzak welke normaal redelijk overeenkomen met de draagzakken van Ergobaby. Qua ergonomie is hij zeer sterk aan te raden. Je hebt zowel de mogelijkheid om je kindje naar de borst toe of zoals jij het wil met gezichtje weg van jou. Maar denk dat je best wacht tot 5 maand daarvoor. Later kun je de zak ook gebruiken om je rug.

vorig jaar

Ik wou ook eerst een draagzak waar mijn zoontje naar voren kan kijken maar dit blijkt niet goed te zijn omdat je baby dan met zn rugje tegen je leunt en de rug dus niet zijn natuurlijke bolle houding kan innemen.

vorig jaar

Wij hebben de Nuna Cuddle. Ons zoontje van 15w kijkt tegenwoordig ook liever rond dus wanneer hij in de draagzak zit (is niet zo heel vaak) zetten we hem ook met zijn gezichtje naar voor. Hij kan zelfs zo in slaap vallen 馃槀

vorig jaar

Reactie op Roda313

Hi! Ik heb ook de ergobaby embrace en daarin kan je perfect je kindje met h ...
Ik dacht dat dit niet kon met de embrace . Ik kocht hem tweedehands dus heb er geen info bij gekregen

vorig jaar

Reactie op KK1111

Ik dacht dat dit niet kon met de embrace . Ik kocht hem tweedehands dus heb ...
Jawel hoor 馃グ Zo staat het alleszins ook op bol.com. Heb het zelf nog niet gedaan omdat ons zoontje daarvoor nog te klein is vind ik zelf, maar het kan dus wel 馃グ

vorig jaar

MET EEN DRAAGZAK JE KINDJE NAAR VOREN LATEN KIJKEN Baby draagzakken met de optie om je kindje met het gezicht naar voren op je buik te dragen hebben een kleine toelichting nodig. Met nadruk is dit een optie die je gebruikt wanneer je kindje zelfstandig kan zitten en het hoofdje zelf recht kan houden. Je kindje heeft dan namelijk de mogelijkheid om weg te draaien. Samen kunnen jullie de wereld ontdekken en jouw kindje ziet wat jij ziet. Let wel op, je kindje doet heel veel indrukken op en kan niet makkelijk de veiligheid opzoeken door tegen je aan te gaan liggen. Elk kindje is anders en kijk goed wat jouw kindje leuk vindt. Over het algemeen is het advies, bouw het rustig op en draag je kindje niet langer dan 30 minuten in deze draagpositie. Deze info vind ik terug. Weet wel dat buik tegen buik het beste wordt aangeraden. Mijn baby kijkt zo ook goed rond hoor.

vorig jaar

Reactie op lynnal

MET EEN DRAAGZAK JE KINDJE NAAR VOREN LATEN KIJKEN Baby draagzakken met de ...
Idd, nooit te lang doen

vorig jaar

Reactie op Meneer KoeBerg

Wij hebben de BeSafe Haven draagzak welke normaal redelijk overeenkomen met ...
Ik heb ook de be safe haven draagzak gekocht nog niet veel gebruikt maar ben er wel tevreden van en kwa prijs is het nog goed. Ik heb persoonlijk nieg gekozen voor een te dure draagzak omdat ik deze ook ni veel ga gebruiken. Twas tussen ergobaby en be safe haven dat ik ging kiezen en besproken met de winkelbediende en zei vertelde me dat be safe ergonomisch hetzelfde al ergobaby was dus keuze was rap gemaakt. Hangt ervan af of je het veel gaat gebruiken of niet.

vorig jaar

Reactie op Prinsesje

Ik heb ook de be safe haven draagzak gekocht nog niet veel gebruikt maar be ...
Klopt, wij gingen eigenlijk eerst voor een Ergobaby gaan maar was ook in de winkel dat ze ons de BeSafe aanraden. Omdat deze iets makkelijker en ergonomischer was. Denk dat hij er ook langer in kon. Maar dat kun je wss met bepaalde Ergobaby modellen ook. Is dus idd kwestie van voorkeur en waarvoor je hem wilt gebruiken.