12 Reacties

vorig jaar

De stikkertjes van de ikea vind ik heel fijn! Die gaan er ook gemakkelijk af en laten geen plaksel achter.

vorig jaar

Ik he de tip gekregen om afplaktape voor verf te gebruiken. Kan je zeer gemakkelijk verwijderen.

vorig jaar

Reactie op 23-3-2024

Ik he de tip gekregen om afplaktape voor verf te gebruiken. Kan je zeer g ...
Heb je dit al zelf getest? Gewone erikketen hebben resten idd..

vorig jaar

Ik heb stickers van Colruyt. Ik leg ze erop zonder ze heel goed aan te drukken. Zo blijven ze plakken en krijg ik ze er nig gemakkelijk af. Wel eraf halen voordat je het in water zet of in de vaatwasser, anders plakt het wel vast

vorig jaar

Reactie op 23-3-2024

Ik he de tip gekregen om afplaktape voor verf te gebruiken. Kan je zeer g ...
Doe dit al jaren voor gerechten die ik invries en werkt perfect. Bij Action ook heel goedkoop. Makkelijk te verwijderen maar blijft ook goed plakken! Heb zelf de paarse rolletjes.

vorig jaar

Reactie op SuzSuzanne

Doe dit al jaren voor gerechten die ik invries en werkt perfect. Bij Action ...
Zelfs nadat de deksels, met tape erop, in vaatwasser zijn geweest (niet de bedoeling maar mannen... 馃槈) komen ze er makkelijk af zonder plakrestjes.

vorig jaar

Ik gebruik papiertje en kleef dit met plakband vast. Geen gedoen met plakresten en je trekt het er zo af 馃槉

vorig jaar

Ik gebruik dieprieszakjes waar ik de potjes in steek en schrijf daar op. Als ik hetzelfde dan eens maak, verander ik gewoon de datum

vorig jaar

Reactie op Marijke740

Ik gebruik papiertje en kleef dit met plakband vast. Geen gedoen met plakre ...
Ooh ook goede tip!

vorig jaar

Reactie op R2024

Ooh ook goede tip!
Ja ik deed dit eerst met labels maar dan bleven er altijd lijmresten achter en toen ze op warmen dit eens geprobeerd en beste manier tot nu toe !

vorig jaar

Ik gebruik een dymo 馃

vorig jaar

Bij Ava hebben ze heel goede stickers.. worden gebruikt in de horeca. En makkelijk verwijderbaar ! 馃槉