4 Reacties

11 maanden geleden

Wij laten ons kindje altijd eens proeven. Daar kan je denk ik niet echt kwaad mee doen. Een heel stuk taart zal hij niet krijgen maar een stukje om te proeven zeker wel. Hij is ten slotte bijna 1 jaar. Maar das onze denkwijze😂

11 maanden geleden

Hier eet ze ook soms stukjes taart om te proeven of koekjes ook wil altijd alles proeven

11 maanden geleden

Je kan van die baby proof smash cakes maken. Was onlangs aan het googlen ( maar helaas niet op geslagen) maar ik moet me er binnenkort wel eens aan zetten.

11 maanden geleden

Of je maakt ze zelf. Je kan bv bananenbrood maken zonder extra suiker (en even side info: kokosbloemsuiker, ahornsiroop, etc is net hetzelfde als tafelsuiker 😉). Eventueel versieren met zelfgeklopte slagroom zonder of minder suiker (slagroom is niet ideaal in soort vet maar het effect ervan op het lichaam is eigenlijk voor kleintjes nog geen echte zorg.. Zolang je niet jarenlang dagelijks verzadigd vet geeft). Je kan dit kleuren met wat bietensap ofzo. Of je geeft gewoon een "echte taart". Ze gaan toch wel eens echte snoep, koeken, etc.krijgen en op zich gaan ze toch niet die hele taart eten. Er is niets toxisch aan de suiker of vet is die taart maar vooral niet nodig om dat te geven, maar het "mag" wel! Enkel honing kan onder 1j gevaarlijk zijn. Ikzelf neig eerder naar zelf bakken omdat de bakkerij waar ik voor ons taarten ga bestellen, geen smash cake heeft 😁