9 Reacties

vorig jaar

Wij zijn op kerstdag naar spoed gereden voor hetzelfde… had ook opgezocht van wanneer het voorkwam en dacht dat ik veel te vroeg was. Na urine en bloed onderzoek, hebben ze echotje gemaakt en bleken dus weldegelijk baarmoederkrampjes, dus bandenpijnen. De baby was al goed gegroeid, maar mijn buik eigenlijk niet en zou nog wel even duren 🥹 bij mij helpt warmte wel wat, zo’n kruikje heb ik nu elke keer liggen als ik pijn krijg en dan gaat het wel over xx

Reactie op Ine🌸

Wij zijn op kerstdag naar spoed gereden voor hetzelfde… had ook opgezocht v ...
Oh bedankt! Dat stelt mij al wat geruster, ik ben zo snel ongerust.🙈 Met momenten doet het zoveel pijn dat ik denk ‘kan toch niet gezond zijn’. Ik ga het warmtekruikje ook proberen en nog 3 weken geduldig afwachten tot mijn 20weken echo. 🙈

vorig jaar

Reactie op Louise_versteegen

Oh bedankt! Dat stelt mij al wat geruster, ik ben zo snel ongerust.🙈 Met m ...
Snap ik helemaal! Ik ging helemaal in paniek, maar is ook allemaal zo nieuw en je weet niet of wat je voelt normaal is… ik vind het allemaal zó spannend…

Reactie op Ine🌸

Snap ik helemaal! Ik ging helemaal in paniek, maar is ook allemaal zo nieuw ...
Ja ik ook! En ook de eerste keer, dus ik weet echt van niks 🙈

vorig jaar

Ik ben 14w+3 en hebt dit ook, soms echt pijn dat ik ook denk auwtch, dit is niet oké.. 🍀

vorig jaar

Volgens mij kan het echt wel. Ik ben 16 weken ver en heb het ook. Wel mijn tweede zwangerschap maar net daarom herken ik het gevoel. Dat het in de avond komt kan ermee te maken hebben dat je dan ‘tijd’ hebt om het te voelen omdat je doorheen de dag het druk hebt of doordat je je net overzet hebt.

vorig jaar

Is het groeien van de baarmoeder. Bij mij is dit begonnen rond 11w sommige dagen totaal geen last andere dagen wel ondertussen ben ik 16w en ik merk wel als ik een paar dagen heel ongemakkelijk geweest ben dat plots mijn buik wel een beetje gegroeid is
Lijkt bandenpijn dan ook een beetje op de steken die je kon voelen tijdens menstruatie (of bv pijn in je onderbuik als je buikgriep hebt) ? Dat voelde ik gisteren en zat er enorm mee in. Maar als ik jullie berichtjes lees hoop ik dat het over hetzelfde zou kunnen gaan..

vorig jaar

Ik heb die steken vandaag ook en ben er ongerust door geworden. Ik ben 16w3 ver.