13 Reacties

2 dagen geleden

Haha dit is zo herkenbaar!! Maar nee, niet echt een idee van 馃檲

2 dagen geleden

Ik maak mijn granola zelf en dat eet ik dan met lekkere pure yoghurt van de ah! Je heb ook in Ah lekkere granola met minimum suiker in en veel noten das ook heel lekker met melk 馃槉

2 dagen geleden

Reactie op GaveKlip928372

Ik maak mijn granola zelf en dat eet ik dan met lekkere pure yoghurt van de ...
Yes ken ik, heb al denk ik alle soorten geprobeerd maar er zit alsnog een zeer groot verschil tussen granola en echt cornflakes haha

2 dagen geleden

OMG!!! Ik eet constant Tresors da鈥檚 niet normaal 馃く Hahhaha zalig dat jij dat ook hebt! Ik ben daar verslaafd aan opeens 馃馃槢

2 dagen geleden

De gewone kellogg鈥檚 met de haan op heeft geen toegevoegde suikers en de cocopops bevatten van alle echte cornflakes de minste suikers (natuurlijk nog altijd gesuikerd 鈽猴笍)

2 dagen geleden

Ik weet niet of deze nog te koop zijn: https://www.kelloggs.pt/pt_PT/products/all-bran-choco-product.html Minder suiker en meer vezels denk ik, dus gezonder.

2 dagen geleden

Reactie op BAM 10e

Ik weet niet of deze nog te koop zijn: https://www.kelloggs.pt/pt_PT/produc ...
Ouh ziet er ook wel lekker uit eens op letten de volgende keer dat ik naar de supermarkt ga haha

茅茅n dag geleden

Reactie op M.N.

OMG!!! Ik eet constant Tresors da鈥檚 niet normaal 馃く Hahhaha zalig dat jij d ...
Amai ik heb echt hetzelfde ! Die tresor hazelnoot !

茅茅n dag geleden

Ik eet die van Jordans de naturel crunchy. Die is zoooooo goed! En is categorie B dus niet heel ongezond!

茅茅n dag geleden

Reactie op 馃馃グ馃馃徏

Ik eet die van Jordans de naturel crunchy. Die is zoooooo goed! En is categ ...
Das de granola wat ik bedoel is idd heeel lekker 馃槏

茅茅n dag geleden

Ook lekker 馃槉

14 uur geleden

Reactie op OndernemendeTulp428600

Ook lekker 馃槉
Deze zien er ook wel goed uit ja!! Heb van de ah muesli die met (hazel)noten geprobeerd, maar was niet top 馃ゲ

10 uur geleden

Omg ik heb nu zoveel goesting in Tresor cornflakes sinds het lezen van deze post 馃槀