51 Reacties

6 dagen geleden

Hoe lang duurt het mss voor je de uitslag weet? Ik ben zelf nog maar 9weken ver en begin er ook zachtjes aan te denken😅

6 dagen geleden

Ik!! Maandag laten uitvoeren maar geen mail? Regio Oost-Vlaanderen😅

6 dagen geleden

Reactie op SpontaneFee909983

Hoe lang duurt het mss voor je de uitslag weet? Ik ben zelf nog maar 9weken ...
7 tot 10 dagen bij UZ Leuven xx

6 dagen geleden

Ik had de uitslag op dag 6, maar deze kwam niet via mail binnen. Gelukkig af en toe op my Nexuz gekeken. 😊

6 dagen geleden

Reactie op ZayaDC

Ik vorige week woensdag 😩, ik weet niet of je overal een bevestigingsmail krijgt hoor. Mijn NIPT gaat via UZ Leuven. X

6 dagen geleden

Mijn test was vorige week dinsdag (woensdag opgestuurd naar Leuven) en ik heb gisterenavond de resultaten gekregen! Had ook wel niet dat het zo snel hier zou zijn en dat het zo laat in de avond zou zijn haha

6 dagen geleden

Ik kreeg geen mail! Gewoon af en toe CoZo checken.

6 dagen geleden

Reactie op OndernemendeTulp428600

Ik had de uitslag op dag 6, maar deze kwam niet via mail binnen. Gelukkig a ...
Hier ook! Ik had op Nexuz aangeduid overal een melding van te willen dus ik ook steeds mijn mail refreshen maar niks... toen toch maar eens ingelogd op Nexuz en het resultaat was beschikbaar 😁

6 dagen geleden

Reactie op ZayaDC

Ik in Deinze dus ook Oost-Vlaanderen!

6 dagen geleden

Hier ook ongeduldig aan het wachten, ik had de bloedafname voor mijn vitamines etc. en de nipt test tesamen. Waren ze net de tube voor de nipt vergeten :( de volgende dag dus opnieuw bloed laten prikken (gisteren) Nu ongeduldig aan het wachten! Nog mensen dat in Jan Palfijn van merksem hun nipt hebben laten doen en na hoelang hadden jullie de uitslag ? :D Ben zoooooo benieuwd !

6 dagen geleden

Hier ookk gisteren mijn test gehad en ongeduldig aan het wachten! Maar heb nog geen bevestigingsmail ontvangen 🤔

6 dagen geleden

Hier dag 3. Elke dag ben ik aan het refreshen om te zien of ik toch een uitzonderlijk vroeg resultaat krijg 😆 Ik heb het gedaan via mijn vroedvrouw dus ik weet niet via welk labo het onderzoek wordt gedaan..

6 dagen geleden

Reactie op IrisVen97

Hier ook ongeduldig aan het wachten, ik had de bloedafname voor mijn vitami ...
Ja ik! Maar bij mij was er te weinig DNA van de baby in het bloed en 1 afwijking konden ze daardoor niet testen. Maar ze lieten dat ook niet weten 😅 en omdat de test 'mislukt' was, werd de informatie online ook niet geüpdate 🙈 dus na 8 dagen maar eens gebeld en toen legden ze het allemaal uit. Gelukkig dat ik heb gebeld 😅 Maar dat terzijde, Jan Palfijn vond ik echt een top ziekenhuis om te bevallen. Ik zie dat je 13 weken bent, ik nu ook (2de kindje). Wie weet liggen we er wel samen te bevallen 😂

6 dagen geleden

Reactie op Defneakgog

Mijn test was vorige week dinsdag (woensdag opgestuurd naar Leuven) en ik h ...
Idem! Test vorige week dinsdag en resultaten gisteren. Vond dat nog meevallen! :)

6 dagen geleden

Reactie op Defne-xxx-

Ja ik! Maar bij mij was er te weinig DNA van de baby in het bloed en 1 afwi ...
Oh echt? Ben je dan opnieuw moeten gaan? Ik hoop dat het bij mezelf nu wel gelukt is. Haha leuk! Dan zien we elkaar misschien wel eens op de gang 😉

6 dagen geleden

Reactie op Defne-xxx-

Ja ik! Maar bij mij was er te weinig DNA van de baby in het bloed en 1 afwi ...
Hey Defne, bij mij net hetzelfde als bij jou. Trisomie 18 niet bepaald kunnen worden. Ook mijn 2de kindje. Balen he om weer te moeten wachten!! Ik moet maandag ook weer een nieuwe afname laten doen en hopen dat het wel lukt🙏 vandaag echo gehad en alles zag er prima uit maar toch vraag ik me af waarom er maar 1 afwijking niet getest kon worden🙊 Is je nipt toevallig ook in Leuven onderzocht?

6 dagen geleden

Ik heb deze avond resultaat gehad! De baby is helemaal gezond en we krijgen een jongetje. 💙

6 dagen geleden

Reactie op Rosa van der Horst

Ik heb deze avond resultaat gehad! De baby is helemaal gezond en we krijgen ...
Super nieuws!!!! Proficiat 🩷

5 dagen geleden

Krijgt iedereen eigenlijk een bevestigingsmail over de niptest? Want heb die nog niet gehad..

5 dagen geleden

Reactie op GaveKlip928372

Krijgt iedereen eigenlijk een bevestigingsmail over de niptest? Want heb di ...
Niet altijd, best even checken op de site van je niptest zelf... bij mij is het niet via mail doorgekomen