5 Reacties
13 dagen geleden
De ene dag heb je meer klachten dan de andere. Ik zou me niet meteen zorgen proberen maken.
En ik besef met dit te typen dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is, maar na 3 missed abortions snap ik je onzekerheid wel. Maar probeer toch even positief te blijven en als je jezelf écht zorgen maakt zou ik proberen een vroegere afspraak te kunnen maken.
Maar voor nu, probeer jezelf nog niet te gek te maken, ik daarentegen kijk enorm uit naar een dag met minder zwangerschapskwalen! 😅
13 dagen geleden
Ik ben 9 weken+ 4 dagen, en heb dit ook. Het enige wat ik nog heb is enorm moe zijn en gewoon een afkeer van vlees en hier en daar een krampje. De gynaecoloog en vriendinnen rondom mij hadden het al gezegd dat sommige symptomen zoals de gevoelige borsten ineens weg kunnen zijn en dat dit ook normaal is. Is angstaanjagend, heb ook diep van binnen een beetje bang. Maar meer kunnen we niet doen dan af te wachten op onze echo's en positief blijven. Ik heb mijn echo 25/11 ben heel benieuwd. Ik wens je alvast veel succes, en probeer toch positief te denken..xxx
één dag geleden
Reactie op Sedaa
Ik heb ook geen symptomen soms ben ik ook bang dat het slecht gaat aflopen. ...
Vorige week een echo gehad, de baby doet het gelukkig goed. Hij/zij is inmiddels al 12 weken en volgens de gynaecoloog verloopt alles zoals het moet. Als je geen bloedingen hebt gepaard met extreme krampen zou ik me niet te veel zorgen maken. 🙏